Με την VW να έχει αυξημένες ανάγκες στον τομέα παραγωγής των μπαταριών μέχρι το 2025 (150 gigawatts στην Ευρώπη και 150 gigawatts στην Ασία), οι οποίες μέχρι το 2030 θα διπλασιαστούν, προχωρά στην δημιουργία κοινοπραξιών με τους κατασκευαστές μπαταριών για να μπορέσει να αποκτήσει την οικονομική δύναμη την οποία θα χρησιμοποιήσει στην χρηματοδότηση της παραγωγής μπαταριών.

1Διάβασε ακόμη

VW CEO: Αγοράσαμε μπαταρίες για 50 εκατ. ηλεκτρικά, αφήνουμε πίσω μας το Dieselgate

Η VW έχει παραγγείλει μπαταρίες αξίας 50 δισ. ευρώ, έχοντας ήδη εντοπίσει τους στρατηγικούς εταίρους στην Σουηδία (Northvolt), στη Νότια Κορέα (SKI) και στην Κίνα (LG Chem, Samsung SDI και CATL).

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακατασκευάζει 16 εργοστάσια της για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή 33 διαφορετικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάτω από τα σήματα των Volkswagen, Audi, Skoda και Seat μέχρι τα μέσα του 2023.

Αν και η VW αναφέρει ότι δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στην προμήθεια μπαταριών, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Audi αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, αναθεωρώντας προς τα κάτω τα πλάνα της για την παραγωγή του e-tron, στο εργοστάσιό της στις Βρυξέλλες.

2Διάβασε επίσης

VW: Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών μοντέλων θα έχουν ίση διάρκεια ζωής με αυτή των αυτοκινήτων

Από το 2021, η VW θα χρησιμοποιεί μπαταρία που θα έχουν σύνθεση από νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο σε αναλογία 8:1:1, έναντι του 6:2:2 που ισχύει σήμερα. Για την κινεζική αγορά, η VW βλέπει τη δυνατότητα χρήσης μπαταριών λιθίου με βάση το σίδηρο, γνωστές ως LFP. Αυτές έχουν χαμηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από τις μπαταρίες τύπου NMC, αλλά οι κινέζοι οδηγοί τείνουν να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα κυρίως μέσα στις μεγάλες πόλεις και δεν ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις με αυτά. Έτσι δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία ανά φόρτιση.

Οι μπαταρίες στερεού τύπου (solid state) που θα αντικαταστήσουν τις μπαταρίες NMC, θα είναι έτοιμες για μαζική παραγωγή μετά το 2025.