Σχεδόν οκτώ μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια της facelift έκδοσης του Prius, η Toyota ανανεώνει σήμερα την plug-in έκδοση του δημοφιλέστερου υβριδικού μοντέλου της αγοράς, το οποίο έχει ιστορία πάνω από 22 χρόνια. Η ανανέωση του μοντέλου εντοπίζεται κάτω από το “δέρμα” του, καθώς πλέον το ευρωπαϊκό Prius Plug-in Hybrid προσφέρεται και σε πενταθέσια έκδοση, ενώ υπάρχει διαθέσιμο ένα νέο μαύρο (galaxy black) μεταλλικό χρώμα και νέες 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Το Prius Plug-in είναι εξοπλισμένο με μια αντλία θερμότητας, η οποία χρησιμοποιεί τη θερμότητα από τον εξωτερικό αέρα, και ως αποτέλεσμα αυξάνεται η αποδοτικότητα του συνόλου, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά συστήματα θέρμανσης που παράγουν θερμότητα από τον κινητήρα

Μηχανικά, εξοπλίζεται με τον 1,8-λίτρων 2ZR-FXZ που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, με απόδοση 105 άλογα και 147 Nm ροπή, 40% θερμικής απόδοσης, και συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 8,8 kWh, που επιτρέπει στο υβριδικό σύστημα να λειτουργεί ως καθαρά ηλεκτρικό σε περισσότερες καταστάσεις, βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση του, καθώς και την αυτονομία του, η οποία δηλώνεται στα 965 χλμ., με το ρεζερβουάρ καυσίμου στα 43 λίτρα. Η μικτή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 1,3 λίτρα/100 χλμ., και οι εκπομπές CO2 σε μόλις 28 γρ/χλμ (σε κύκλο WLTP). Το υβριδικό σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 125 άλογα.

Τέλος, το μεγάλο ηλιακό πάνελ που βρίσκεται στην οροφή του αυτοκινήτου, παράγει ηλεκτρική ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας, και εξακολουθεί να είναι το μοναδικό στην κατηγορία του. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, η ηλιακή φόρτιση μπορεί να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία έως και 5 χλμ. ανά ημέρα, ήτοι περίπου 1.000 χιλιόμετρα ηλεκτρικής οδήγησης με ρεύμα από τον ήλιο. Από το Σεπτέμβριο του 2016, που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά το ηλιακό πάνελ, πάνω από 1.700 Prius Plug-in έχουν πωληθεί με αυτό, κάτι που αντιπροσωπεύει περίπου 1.700.000 χλμ. οδήγησης ετησίως από τον ήλιο.