Σχεδόν έντεκα μήνες μετά τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του και κάτι περισσότερο από πέντε μήνες από το λανσάρισμα του, η Audi παρουσίασε σήμερα την δεύτερη έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού της SUV. Με το E-tron 50, η γερμανική εταιρία θέλει να κάνει το μοντέλο της προσιτό σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς διαθέτει μικρότερη μπαταρία και μικρότερη ιπποδύναμη από το E-tron 55.

Το SUV κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), συνολικής απόδοσης 230 kW (312 ίππων) και 540 Nm ροπής, όταν στην μεγαλύτερη έκδοση οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 265 kW (360 ίπποι) και 560 Nm ροπής, αλλά με την λειτουργία boost, που είναι διαθέσιμη για 8 δευτερόλεπτα, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 408 άλογα και η ροπή στα 665 Nm.

Για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ/ώρα, το E-tron 50 χρειάζεται 7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ/ώρα, όταν τα αντίστοιχα νούμερα για το E-tron 55 είναι 5,7 δευτ. και 200 χλμ/ώρα.

Η ενέργεια αντλείται από μια μπαταρία 71 kWh, τοποθετημένη χαμηλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι η αυτονομία του αγγίζει τα 3οο χλμ., σε κύκλο WLTP. Αντίστοιχα, το E-tron 55 διαθέτει μια μπαταρία 95 kWh, με την Audi να ανακοινώνει αυτονομία 411 χλμ., αλλά η πραγματική του αυτονομία έχει μετρηθεί στα 328 χλμ.

Για την φόρτιση της μπαταρίας, το Audi e-tron 50 διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 120 kW, όπου σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος φορτίζει το 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά. Σε wallbox ταχυφορτιστή 11 kW, ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας ανέρχεται σε 7 ώρες.

Για να επιτευχθεί όσο το δυνατόν υψηλότερη απόδοση, μόνο ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι ενεργός στις περισσότερες καταστάσεις οδήγησης, ενώ ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται με δυνατότητα πρόβλεψης όταν χρειάζεται.