Renault! Η γαλλική εταιρεία είχε παράδοση στα κεντρομήχανα supermini και, θέλοντας να μείνει στο ίδιο μήκος κύματος με τον “παππού” R5 Turbo, παρουσίασε πριν 18 χρόνια το Clio V6. Πίσω από την “αθώα” φατσούλα του γαλλικού supermini με αναβολικά, κρυβόταν ένα τρίλιτρο κτηνάκι, με τα πίσω καθίσματα να έχουν παραδώσει τη θέση του στον V6 L7Χ του Laguna, ο οποίος απέδιδε περί του 230 ίππους.

Λίγα στοιχεία συνδέουν αυτό και το Clio II που όλοι ξέρουμε, προφανώς έπρεπε να υποστεί το σασί εκτενείς αλλαγές και στο τέλος, το V6 ζύγιζε 300 κιλά περισσότερα από το Clio 172 Cup, σύνολ0 1335 κιλά. Σύμφωνα με πληροφορίες, τελικώς 1631 αντίτυπα κατασκευάστηκαν, με τους ιδιοκτήτες, όπως λέει ο μύθος, να τα κρατούν κλειδωμένα στα γκαράζ τους όταν έβρεχε… Βλέπεις, δε συγχωρούσε λάθη.

Στο λίφτινγκ του Phase II, που θα δεις στο παραπάνω video του Harry Metcalfe, το αυτοκίνητο φόρεσε νέους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα. Η Porsche έβαλε το χεράκι της στη βελτίωση του κινητήρα, που σε αυτή την περίπτωση, απέδιδε 255 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου και του ελεύθερου διαφορικού, ενώ η Renault Sport τοποθέτησε πιο σκληρά αμορτισέρ και επανασχεδίασε την ανάρτηση με γνώμονα τη σταθερότητα, κάτι που έλειπε στην προηγούμενη γενιά. Πιο βαρύ (1.400 κιλά), τα 0-100 χλμ/ώρα. έρχονταν σε 5,8”, 0,6” πιο γρήγορα από το Phase I και η τελική του ταχύτητα ανερχόταν στα 245 χλμ/ώρα. Από το 2003 έως και το 2005, κατασκευάστηκαν 1309 Clio V6 Phase II.

Fun Fact: Μέχρι το 2006, είχε τον τίτλο του ισχυρότερου hatchback στον κόσμο!