Τον σχεδιασμό τον ξέραμε, μιας και φωτογραφίες της Bugatti Centodieci είχαν διαρρεύσει πριν από μερικές ημέρες, αλλά ήρθε η ώρα η Bugatti να παρουσιάσει επίσημα την Centodieci, τον πνευματικό διάδοχο της EB110.

1

Η Centodieci παρουσιάστηκε στο Pebble Beach, έναν χρόνο μετά την παρουσίαση της Divo και αποτίει φόρο τιμής στην EB110 Super Sport που κατασκευάστηκε το 1991 για τα 110στα γενέθλια του Ettore Bugatti, ενώ με την Centodieci η Bugatti γιορτάζει τα δικά της 110στα γενέθλια.

2Σχεδίαση

Ο σχεδιασμός της Centodieci αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110. Στο μπροστά μέρος το splitter και οι εισαγωγές αέρα μιμούνται αυτές της EB110, με το σήμα της εταιρίας να βρίσκεται πλέον όχι στη γρίλια, αλλά πάνω στο καπό.

Οι ζάντες είναι νέες, με τις μεσαίες κολώνες να μην έχουν πλέον το C σχεδιασμό, αλλά φέρουν πέντε στρόγγυλες εισαγωγές αέρα που τροφοδοτούν με αέρα τον κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα με οκτώ στοιχεία, νέες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, τεράστια αεροτομή και μεγάλος διαχύτης.

31600 άλογα

Κίνηση παίρνει από τον W16 8,0-λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλετπα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η δύναμη περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι.

Το βάρος σε σχέση με την Chiron έχει μειωθεί κατά 20 κιλά και σύμφωνα με τον CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, ο ιδιοκτήτης της κάθε μιας Centodieci θα επιλέξει τα χρώματα τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

4Παραγωγή

Η παραγωγή της Bugatti Centodieci θα περιοριστεί σε μόλις 10 μονάδες και όπως φαντάζεσαι, ήδη αυτές έχουν βρει τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι έδωσαν το ποσό των 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ) προκειμένου να αποκτήσουν μια Centodieci.

Το πιθανότερο είναι αυτά τα δέκα αυτοκίνητα να μην τα δούμε ποτέ σε δημόσιους δρόμους, αφού θα κλειστούν στα γκαράζ των ιδιοκτητών τους.