Μετά τις πρώτες εικόνες του iNEXT που κυκλοφόρησαν τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο, τον Μάιο και τον Ιούλιο, η BMW μας δείχνει σήμερα την διαδικασία παραγωγής των πρωτοτύπων του αμιγώς ηλεκτρικό SUV της.

Μέχρι τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου, η γερμανική εταιρία θα έχει κατασκευάσει περίπου 100 πρωτότυπα για τις διάφορες δοκιμές ανά τον κόσμο. Η κατασκευή τους γίνεται στο πιλοτικό εργοστάσιο της εταιρείας στην καρδιά του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας (FIZ) στο Μόναχο, και κύριος στόχος της BMW είναι η συναρμολόγηση του ηλεκτρικού της μοντέλου στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τα συμβατικά και PHEV μοντέλα της.

Για την παραγωγή των πρωτοτύπων του iNEXT, η BMW χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία κατασκευής που ονομάζεται περιστροφική συγκόλληση. Αυτή συγκολεί αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής, χρησιμοποιώντας θερμότητα τριβής που δημιουργείται καθώς ένα χαλύβδινο στοιχείο διαπερνά ένα τμήμα αλουμινίου. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, τα συναρμολογημένα σώματα υποβάλλονται σε λεπτομερείς ελέγχους ραντάρ με λέιζερ που προσδιορίζουν τα επιμέρους χαρακτηριστικά της επιφάνειας. Το επόμενο στάδιο είναι ο έλεγχος από σαρωτή υψηλής ανάλυσης, όπου λαμβάνονται δεδομένα και συγκρίνονται με τα CAD μοντέλα.

Το iNext βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της γερμανικής εταιρίας, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με plug-in υβριδικούς κινητήρες, αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Η πλατφόρμα επιτρέπει στην BMW να γίνει πιο ευέλικτη με τα μελλοντικά της μοντέλα, αλλά και να κατασκευάζει στην ίδια γραμμή παραγωγής, μοντέλα με διαφορετικά συστήματα κίνησης.

Το iNext θα γίνει ένα από τα πρώτα μοντέλα της BMW που θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο. Η BMW θα συνδυάσει του νέους ηλεκτροκινητήρες της με τη νέα γενιά μπαταριών, έτσι ώστε τα νέα της αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ ανά φόρτιση, ενώ τα plug-in υβριδικά έως και 100 χλμ.