Η Formula 1 και η FIA έχουν αφιερώσει εξαιρετικά πολύ χρόνο στην έρευνα και ανάπτυξη για τον σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2021, χρησιμοποιώντας το CFD (Computational Fluid Dynamics), για να καταστήσουν το όραμά τους πραγματικότητα. Το επόμενο βήμα ήταν να διασταυρώσουν τα δεδομένα από τον υπολογιστή μέσω των δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα, με τον τεχνικό διευθυντή της F1, Pat Symonds, να αναφέρει πως τα πρώτα αποτελέσματα είναι άκρως ενθαρρυντικά, καθώς τα δεδομένα του CFD συμβαδίζουν με αυτά που συνέλεξαν από την σήραγγα.

Οι δοκιμές έγιναν τον περασμένο μήνα, πριν το γερμανικό Grand Prix και κάτω από αυστηρές συνθήκες μυστικότητας, όπου ένα μονοθέσιο με τους κανονισμούς του 2021 μπήκε στη σήραγγα της Sauber για εκτεταμένες δοκιμές. Τα αποτελέσματα θα μοιραστούν με όλες τις ομάδες, με την ανεξάρτητη ομάδα συμβούλων της Sauber που ήταν υπεύθυνη για τη λειτουργία της σήραγγας να εξασφαλίζει ότι η ομάδα της F1 (Alfa Romeo Racing) δεν κέρδισε κανένα πλεονέκτημα.

Η κλίμακα του μονοθεσίου ήταν 50% (όπως κι εκείνα που χρησιμοποιούν οι ομάδες για τις δικές τους δοκιμές) και φορούσε τις νέες 18άρες ζάντες και μάλιστα με κάλυμμα. Σύμφωνα με τον Symonds και Νικόλα Τομπάζη η απώλεια κάθετης δύναμης για το μονοθέσιο που ακολουθεί έπεσε δραστικά από το 50%, στο 10%, ενώ οι περισσότερες σχεδιαστικές λύσεις των νέων μονοθέσιων φαίνεται να λειτουργούν όπως έπρεπε.

Η μορφή του μονοθεσίου που βλέπεις από τις φωτογραφίες δεν είναι η τελική, αλλά στοιχεία όπως τα sidepods και η πίσω πτέρυγα αναμένεται να παραμείνουν όπως τα βλέπεις. Αυτό σημαίνει ότι η εμπρός πτέρυγα θα τροποποιηθεί μέχρι να οριστικοποιηθούν οι κανονισμοί, όσον αφορά τις διαστάσεις και τις ιδιότητές της.

Ένας από τους κύριους στόχους των κανονισμών του 2021 είναι να δούμε περισσότερες προσπεράσεις. Για να γίνει αυτό, υπάρχει μια ώθηση για να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να επιτραπεί στα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο πιο στενά, με την επίδραση του ακάθαρτου αέρα να μειώνεται κατά πέντε φορές από το 2021. Οι τελικές αποφάσεις για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν στην F1 από το 2021 αναμένεται να ανακοινωθούν ως τις 31 Οκτωβρίου.