Πριν τρεις μήνες, η BMW παρουσίασε την νέα Σειρά 1, με την τρίτη γενιά του entry-level μοντέλου της γκάμας της να αφήνει για πάντα στο παρελθόν την πισωκίνητη αρχιτεκτονική της, καθώς ο νέος “Άσσος” είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που βασίζεται στην μπροστοκίνητη πλατφόρμα FAAR.

Αυτό φαίνεται ότι δεν aστο βελτιωτικό παρακλάδι της γερμανικής εταιρίας, καθώς ο διευθύνωv σύμβουλος της Alpina, Andreas Bovensiepen, δήλωσε ότι δεν θα είχε οικονομικό νόημα να ξεκινήσουν να βελτιώνουν τα μοντέλα της BMW που βασίζονται στην μπροστοκίνητη πλατφόρμα, τονίζοντας:

Όχι, δεν είναι στα σχέδια μας. Το κόστος ανάπτυξης είναι πολύ υψηλό και εξακολουθούν να αυξάνονται με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Έτσι για εμάς είναι καλύτερα να μείνουμε στους εν σειρά κινητήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων της ZF. Μας αρέσει να χρησιμοποιούμε έναν κινητήρα σε πολλά αυτοκίνητα. Για παράδειγμα, έχουμε τον V8 κινητήρα που είχαμε στο παρελθόν στη Σειρά 6, στη Σειρά 5 και στη Σειρά 7. Με τους πετρελαιοκινητήρες μας έχουμε τους ίδιους κινητήρες στο X3, [και] στη Σειρά 5, και μόνο τον εξακύλινδρο κινητήρα [βενζινοκινητήρα] στη Σειρά 3 και στη Σειρά 4.