Η Land Rover θα παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, το νέο Defender, αλλά σήμερα βλέπουμε την δεύτερη φωτογραφία του χωρίς καθόλου καμουφλάζ, που μας δείχνει το νέο σκληροτράχηλο μοντέλο χωρίς καθόλου καμουφλάζ. Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τα γυρίσματα της νέας ταινίας του James Bond, και βλέπουμε ότι διατηρεί τον boxy χαρακτήρα του μοντέλου.

Το νέο Defender θα προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος, με τρεις και πέντε πόρτες. Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία L663, με την Land Rover να έχει θέσει ως στόχο να πουλά 100.000 νέα Defender ετησίως, 5 φορές περισσότερα από όσα πουλούσε η προηγούμενη γενιά, προκειμένου το μοντέλο να γίνει οικονομικά βιώσιμο.

Στην πιο μικρή έκδοση, στην 90, θα έχει μήκος 4.323 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.927 χλστ. και μεταξόνιο 2.574 χλστ.. Στην έκδοση 110 θα έχει μήκος 4.758 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.916 χλστ. και μεταξόνιο 3.022 χλστ.. Τέλος στην έκδοση 130 θα έχει μήκος 5.100 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.915 χλστ. και μεταξόνιο 3.022 χλστ.. Μάλιστα το Defender 130 θα προσφέρεται σε οκταθέσια διάταξη, ενώ το 90 σε πενταθέσια ή εξαθέσια και το 110 σε πενταθέσια, εξαθέσια ή επταθέσια διάταξη.

Το νέο Defender θα διαθέτει καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και για να συμβεί αυτό, θα εξοπλίζεται με μια σειρά από τεχνολογίες, που θα είναι πιο προηγμένες από αυτές του νέου Discovery. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κατά μήκος τοποθετημένο τον κινητήρα, θα έχει το ίδιο μεταξόνιο με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά θα είναι πιο συμπαγής σε διαστάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η ευελιξία του.

Το νέο Defender θα κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, με την εμφάνιση του να έχει αποφασιστεί και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Jaguar Land Rover, Dr. Ralf Speth, θα είναι φανταστική. Το νέο Defender θα μοιράζεται αρκετά μέρη του με άλλα αυτοκίνητα της Land Rover έτσι ώστε να μειωθεί όσο γίνεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης.

Θα βασίζεται στην monocoque αλουμινένια πλατφόρμα MLA, θα έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και θα φορά Ingenium τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια. Συγκεκριμένα θα υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες (P300, P400, P400e plug-in hybrid) και τρεις πετρελαιοκινητήρες (D200, D240, D300).

Το νέο Defender δεν έχει κάποια “συγγένεια” με τα Discovery Sport και Evoque, ενώ θα προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Σλοβακία που ξεκίνησε την λειτουργία του τον περασμένο Οκτώβριο.