Ferrari: “Πονάει” να προσθέτεις βάρος για να κάνεις υβριδικά supercars

Σχετικά άρθρα

Η SF90 Stradale είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο κανονικής παραγωγής της Ferrari και μπορεί σήμερα να φαίνεται εύκολο για την ιταλική εταιρία να ενσωματώσει υβριδική τεχνολογία στο τελευταίο supercar της, αλλά αυτή “απαιτεί κάποιους συμβιβασμούς και θυσίες”, όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο επικεφαλής τεχνολογίας της Ferrari, Michael Leiters.

Ο Leiters είπε πως η Ferrari έπρεπε να προσθέσει 270 κιλά λόγω της υβριδικής τεχνολογίας και αυτό “πονάει”, αφού επηρεάζονται η επιτάχυνση και ο χειρισμός του μοντέλου. Όπως τόνισε, είναι δύσκολο να καταφέρεις να αντισταθμίσεις 270 κιλά πρόσθετου βάρους, γι’αυτό και χρησιμοποίησαν επιπλέον ανθρακονήματα, κατασκευάζοντας από αυτά περισσότερα μέρη του αυτοκινήτου.

Επίσης η Ferrari επέλεξε ένα κοντύτερο μεταξόνιο και χαμηλότερο κέντρο βάρους για την αύξηση της ευελιξίας, ενώ τοποθέτησε torque vectoring στον μπροστά άξονα, προκειμένου οι δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται εκεί και ζυγίζουν 65-70 κιλά, να μην επηρεάσουν την οδηγική εμπειρία που πρέπει να έχει μια Ferrari.

Διάβασε επίσης

Επίσημο: Ferrari SF90 Stradale

Η SF90 Stradale αποδίδει 1.000 άλογα που προέρχονται από ένα υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από ένα νέο 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας ανήκει στην οικογένεια F154, που έχει κερδίσει το βραβείο του καλύτερου κινητήρα της χρονιάς για τέσσερα συναπτά έτη, και σαν βάση έχει αυτόν της F8 Tributo, αλλά είναι υπερκυβισμένος από τα 3.902 κ.εκ. στα 3.990 κ.εκ., εξαιτίας της μεγαλύτερης διατομής των πιστονιών, που αγγίζει τα 88 χλστ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο δυνατότερος από κάθε 8-κύλινδρο που έχει φορέσει το σήμα της Ferrari, με την ειδική ισχύ του να αγγίζει τα 195 άλογα ανά λίτρο.

Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.

Παρότι το υβριδικό σύνολο έχει προσθέσει 270 κιλά βάρους, χάρη στην χρήση ελαφριών υλικών, το συνολικό βάρος τους αμαξώματος ανέρχεται στα 1.570 κιλά (13 κιλά ελαφρύτερη από την LaFerrari), εξασφαλίζοντας έτσι μια αναλογία κιλών ανά ίππο μόλις 1,57, κάτι που είναι ρεκόρ στην κατηγορία του. Η κατανομή βάρους είναι 45/55 στο εμπρός/πίσω άξονα.

Η SF90 Stradale για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 6,7 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Στο Fiorano γυρίζει σε 1:19, όταν η LaFerrari έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:19,7.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr