Χθες η Porsche παρουσίασε την Taycan, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και ο CEO της, ο Oliver Blume, δήλωσε πως “τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στο μέλλον, αρχής γενομένης από το 2020, περνώντας σε βάθος πενταετίας τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων”.

Ο Blume πρόσθεσε πως οι πελάτες της Porsche έχουν αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση, καθώς περίπου το 60% όλων των Panamera που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτουν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ ο ίδιος πιστεύει πως το 2020, μια στις 2 Porsche που θα πωλείται θα διαθέτει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης.

Έτσι η Porsche θα αποφασίσει μέσα στους επόμενους 12 μήνες εάν θα προσφέρει στην αγορά τις ηλεκτρικές εκδόσεις των 718 Boxster και 718 Cayman, οι οποίες εάν πάρουν το πράσινο φως, τότε θα παρουσιαστούν μετά το 2022.

Οι επόμενες γενιές των Cayman και Boxster θα προσφέρονται και με plug-in υβριδικούς ή υβριδικούς κινητήρες. Όπως είπε ο Blume, η Porsche για 2-3 χρόνια θα πουλά ταυτόχρονα τόσο τις υβριδικές, όσο και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες 718 Cayman και Boxster προκειμένου να δει πως θα κινηθεί, εάν δηλαδή θα πρέπει να αναβαθμίσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ώστε αυτοί να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών του Euro 7, ή αν θα τους καταργήσει τελείως και θα στραφεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνητη. Με απλά λόγια, τα πάντα θα εξαρτηθούν από τις πωλήσεις των μοντέλων.

Στόχος της Porsche είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών της μοντέλων να αντιπροσωπεύουν το 17,7% το 2022, το 50% το 2025, ενώ το 2027 επιθυμεί το 100% των πωλήσεών της να γίνονται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Ηλεκτρική 911 να περιμένουμε μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.