O Richard Hamann, ο ιδρυτής του ομώνυμου βελτιωτικού οίκου μετά την Laguna Seca 3.5 Turbo, το 2001 παρουσίασε την Laguna Seca II, μια άκρως βελτιωμένη M3 E46.
Διάβασε επίσης
Βελτιωμένα μιας άλλης εποχής: Hamann Laguna Seca 3.5 Turbo (E30) 1986
Το αυτοκίνητο εξωτερικά απόκτησε νέο bodykit με φαρδιά φτερά, αεροτομή, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή κρυβόταν κάτω από το καπό του.
Βλέπεις, ο Hamann πήρε τον ατμοσφαιρικό M73B54 V12 5,4-λίτρων κινητήρα μιας BMW 750i και αφού τον υπερκύβισε στα 6,1 λίτρα και έβαλε νέα πιστόνια, νέο στροφαλοφόρο άξονα, νέες κυλινδροκεφαλές και νέα εξάτμιση, τον τοποθέτησε στο αυτοκίνητο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας επειδή ήταν κατασκευασμένος από κράμα αλουμινίου-μαγνησίου, ζύγιζε μόλις 12 κιλά περισσότερο από τον εργοστασιακό S54B32 κινητήρα της M3 των 3,2-λίτρων.
Ο κινητήρας απέδιδε 480 άλογα στις 5.400 σ.α.λ, με 660 Nm ροπής στις 4.300 σ.α.λ. Συνδυαζόταν με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και το αυτοκίνητο έκανε τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 312 χλμ/ώρα.
Μόλις μια Hamann Laguna Seca II κατασκευάστηκε και τότε κόστισε 500.000 γερμανικά μάρκα. Ένας Ιάπωνας ζήτησε από τον Hamann να του κατασκευάσει μια Laguna Seca II, αλλά με τον κινητήρα της M3, και έτσι το αυτοκίνητο κόστισε 400.000 γερμανικά μάρκα.