Σύμφωνα με τον Bob Lutz, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Chrysler, η Lamborghini θα μπορούσε να βγάλει στην αγορά το δικό της K-Car. Όλα ξεκίνησαν όταν η Chrysler αγόρασε την Lamborghini το 1987 και ο Lee Iacocca, το αφεντικό της Chrysler ζήτησε από τους ανθρώπους της εταιρίας να μετατρέψουν την Lamborghini στην πολυτελή έκδοση της Chrysler.
O Lutz και άλλα στελέχη της εταιρίας όμως δεν ήταν σύμφωνοι με τα θέλω του Iacocca και έτσι αποφάσισαν να σαμποτάρουν το project. Έτσι ο Lutz πρότεινε στον αντιπρόεδρο σχεδιασμού της Chrysler, Tom Gale, να σχεδιάσει το Lamborghini K-Car, αλλά να έχει τόσο τρελό σχεδιασμό που ο Iacocca να πειστεί πως ένα τέτοιο μοντέλο ήταν μια κακή ιδέα.
Έτσι ο Gale σχεδίασε ένα μοντέλο που βασιζόταν στο Chrysler Imperial. Το αυτοκίνητο είχε χαμηλή απόσταση από το έδαφος, ήταν βαμμένο σε ένα έντονο κόκκινο χρώμα, είχε χρυσές ζάντες της Lamborghini και στο εσωτερικό υπήρχαν μαλακές μαύρες δερμάτινες επενδύσεις με κεντημένο το λογότυπο της Lamborghini στα προσκέφαλα. Το αυτοκίνητο φορούσε έναν V6 κινητήρα, με την κίνηση να στέλνεται στους μπροστά τροχούς.
Το αυτοκίνητο δεν πέρασε ποτέ στη παραγωγή, με την Chrysler να πουλά την Lamborghini στην VW το 1994. Ωστόσο την εποχή που η Lamborghini βρισκόταν στο χαρτοφυλάκια της Chrysler, η εταιρία, το 1992 κατασκεύασε τον V10 8,0-λίτρων αλουμινένιο κινητήρα του Dodge Viper.