Μερικές ώρες προτού η BMW παρουσιάσει την 2 Series Gran Coupe και λίγες ώρες μετά τις teasers φωτογραφίες, διέρρευσαν ορισμένες φωτογραφίες του μοντέλου.

Το τετράθυρο sedan θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από την άνοιξη του 2020 και είναι προσθιοκίνητο, σε αντίθεση με την coupe έκδοση του που θα είναι πισωκίνητη. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε και στη νέα Σειρά 1, καθώς σε αυτή βασίζεται.

Κορυφαία έκδοση θα είναι η BMW M235i xDrive που θα φορά τον δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Πρόκειται για έναν 2,0-λιτρο TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. με 450 Nm ροπής από τις 1.750 έως 5.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο Steptronic Sport κιβώτιο και με Torsen μπλοκέ διαφορικό.

Το σύστημα τετρακίνησης xDrive μπορεί να στείλει μέχρι το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Η νέα Σειρά 2 Gran Coupe, γίνεται το δεύτερο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης -μετά τη νέα Σειρά 1– που επωφελείται από την τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών), που προέρχεται από το i3s. Πρόκειται πρακτικά για ένα anti-slip σύστημα στον μπροστινό άξονα που δεν απενεργοποιείται ποτέ, ακόμη και αν οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Η τεχνολογία που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, μειώνει την υποστροφή που συνήθως συναντάμε στα οχήματα με μπροστινή κίνηση, βελτιώνοντας παράλληλα την πρόσφυση.

Η τεχνολογία ARB, διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί της μονάδας ελέγχου της λειτουργίας DSC (Dynamic Stability Control). Λόγω της άμεσης μεταφοράς σημάτων οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές ταχύτερα. Σε συνεργασία με το DSC, μειώνεται σημαντικά η υποστροφή κατά την επιτάχυνση που εμφανίζουν τα προσθιοκίνητα οχήματα, αλλά χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις για διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας.