Η Subaru, εκτός από το νέο Levorg, παρουσιάζει στο περίπτερο της στην έκθεση του Τόκιο το WRX STI EJ20 Final Edition, που σηματοδοτεί το τέλος της παραγωγής του θρυλικού 2,0-λιτρου EJ20 κινητήρα μετά από 30 χρόνια.

Ο εν λόγω κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του στο Legacy το 1989, και έκτοτε τοποθετήθηκε τόσο στα αγωνιστικά του WRC και για τον 24ωρο αγώνα του Nürburgring, όσο και σε εκδόσεις δρόμου.

Το WRX STI EJ20 Final Edition θα κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία και μεταξύ άλλων διαθέτει χρυσές ζάντες 19″ της BBS, και φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω. Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 555 μονάδες, με τους υποψήφιους αγοραστές να μπορούν να παραγγείλουν την έκδοση μέχρι 23 Δεκεμβρίου 2019.

Μηχανικά, ο 2.0-λιτρος (EJ20) boxer κινητήρας διαθέτει ένα twin-scroll turbo, με την απόδοση του να αγγίζει τα 308 άλογα και 422 Nm ροπή. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.