Η Ford έχει ανακοινώσει μέχρι σήμερα αρκετές ανακλήσεις του νέου Explorer και του νέου Lincoln Aviator, με τα νέα της μοντέλα να είναι αντιμέτωπα με μια σωρεία προβλημάτων ποιότητας. Αρχικά ανακλήθηκαν λόγω ελαττωματικών μηχανισμών κλίσης των καθισμάτων, στη συνέχεια επειδή έλειπε το καπάκι για την χειροκίνητη τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων στο Park, μια άλλη επειδή μπορεί ο πίνακας οργάνων να έχει κολλήσει στο Factory Mode, ενώ η πιο πρόσφατη ανάκληση έγινε επειδή οι καλωδιώσεις (πλεξούδα) του κινητήρα μπορεί να μην έχουν στερεωθεί σωστά και υπάρχει η πιθανότητα να κοπούν από μια τροχαλία του συστήματος κλιματισμού, προκαλώντας βραχυκύκλωμα ακόμη και πυρκαγιά.

Επίσης υπήρχαν αναφορές ιδιοκτητών που ανέφεραν πως το νέο τους μοντέλο δεν είχε όλα τα σήματα, έλειπε εξοπλισμός, ενώ υπήρξαν περιστατικά που το αυτοκίνητο είχε λάθος ζάντες. Η εταιρία θέλοντας να επιλύσει τα προβλήματα ποιότητας των νέων της SUV, μετέφερε χιλιάδες Explorer και Aviator από το εργοστάσιό της στο Σικάγο όπου κατασκευάζονται, στο εργοστάσιο της Flat Rock στο Μίσιγκαν, στη προσπάθεια επίλυσης των ζητημάτων ποιότητας.

Καταλαβαίνεις λοιπόν πως τα προβλήματα αυτά του Explorer και του Aviator, οδήγησαν σε πτώση των πωλήσεων της Μπλε Οβάλ εταιρίας, με επενδυτές της εταιρίας να χάνουν την υπομονή τους με τον CEO της, Jim Hackett. Η μετοχή της Ford έχει χάσει το 15% της αξίας της από το 2017 που ανέλαβε την θέση του CEO ο Hackett, με τους αναλυτές να αναμένουν απογοητευτικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, με χαμηλότερα κέρδη και έσοδα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2018.

Η Ford είδε σημαντική πτώση των κερδών της κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019, με το ποσό να διαμορφώνεται σε 148 εκατ. δολάρια, έναντι 1,07 δισ. δολάρια ένα χρόνο πριν. Επίσης, ο οίκος αξιολογήσεων Moody’s, υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της Ford στη κατηγορία “σκουπίδια”, αφού στην έκθεσή του αναμένει πως η Ford “θα παρουσιάσει αδύναμα κέρδη και μικρή παραγωγή μετρητών στο άμεσο μέλλον“.