Σε διάφορες συνεντεύξεις του το προηγούμενο διάστημα, ο επικεφαλής του Μ Division της BMW, Markus Flasch, έχει δηλώσει ότι η νέα M3 (G80) θα προσφέρεται και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, στη πισωκίνητη έκδοση. Και φαίνεται ότι η γερμανική εταιρία στην τελευταία της επίσκεψη στην πίστα του Nurburgring πήγε ένα πρωτότυπο της hot έκδοσης της Σειράς 3 εφοδιασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι πως η νέα M3 θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής. Ο S58 3,0-λιτρος twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας θα διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, θα έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.
Η νέα M3 θα προσφέρεται ως τετρακίνητη, με τον εξακύλινδρο κινητήρας να συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (M8HP75) της ZF. Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει το μοντέλο να γίνεται πισωκίνητο.
Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.