Μετά την διαρροή της προηγούμενης εβδομάδος, η Ford παρουσίασε επίσημα το Mustang Mach E το πρώτο της ηλεκτρικό SUV. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τα τέλη του 2020 και θα προσφέρεται με δύο διαφορικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, 75,7 kWh (standard-range) και 98,8 kWh (extended-range), είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E θα έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 χλμ στον κύκλο WLTP στην Ευρώπη, με την αντίστοιχη τετρακίνητη έκδοση να αποδίδει 337 άλογα με 565 Nm ροπής. Στις ΗΠΑ, η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται μεταξύ 338 και 483 χλμ.

Η Mustang Mach-E GT θα αποδίδει 465 άλογα με 830 Nm ροπής και τα 0 -100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Η Mustang Mach-E διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης – τα Whisper, Engage και Unbridles – με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος, ενώ διαθέτει και σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου στη καμπίνα

Το αυτοκίνητο φέρει τις νέες αλουμινένιες δαγκάνες Flexira της Brembo, ενώ εξοπλίζεται με το MagneRide ανάρτηση. Στο εσωτερικό κλέβει την παράσταση η μεγάλη οθόνη αφής 15,5″ που ενσωματώνει τη νέα γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC, η οποία υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις, έχοντας άνετο μενού, cloud-base συνδεσιμότητα, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ενώ είναι συμβατό με με Apple CarPlay, Android Auto και AppLink.

Το μοντέλο διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2″, ενώ κάτω από το καπό, υπάρχει ένας επιπλέον χώρος αποσκευών 100 λίτρων, που διαθέτει και σύστημα σύστημα απορροής υδάτων, κάνοντας τον κατάλληλο για την μεταφορά βρεγμένου εξοπλισμού. Ο πίσω χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 402 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.420 μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το crossover coupe μοντέλο προσφέρεται σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού στις ΗΠΑ, με την έκδοση Select να ξεκινά από τις $43.895, την Premium από τις $50.600, την California Route 1 από τις $52.400, την First Edition από τις $59.900 και την GT από τις $60.500. Οι τιμές αυτές είναι προ της έκπτωσης ύψους 7.500 δολαρίων που προσφέρει η κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Το Ford Mustang Mach E θα μπορεί να είναι ή πίσωκίνητο ή τετρακίνητο, με την Select έκδοση να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 255 άλογα και 415 Nm ροπής, έχοντας αυτονομία 370 χλμ ανά φόρτιση και τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα. Η Select τετρακίνητη έκδοση αποδίδει 255 άλογα με 565 Nm ροπής, έχοντας 338 χλμ αυτονομίας. Η Premium πισωκίνητη έκδοση αποδίδει 255 άλογα με 415 Nm ροπής με 370 χλμ αυτονομίας, ενώ η τετρακίνητη έχει 338 χλμ αυτονομίας και αποδίδει 255 άλογα με 565 Nm ροπής. Η Extended Range τετρακίνητη Premium έκδοση αποδίδει 333 άλογα με 565 Nm ροπής, έχοντας 435 χλμ αυτονομίας, ενώ η πισωκίνητη έκδοση έχει 483 χλμ αυτονομίας και αποδίδει 282 άλογα με 565 Nm ροπής.

Η αυτονομία της έκδοσης California Route 1 ανέρχεται στα 483 χλμ ανά φόρτιση. Είναι πισωκίνητη και αποδίδει 282 άλογα με 415 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα. Η First Edition έχει 435 χλμ αυτονομίας, είναι τετρακίνητη με 333 άλογα και 582 Nm ροπής και κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνητ GT έκδοση έχει αυτονομία 402 χλμ.

Οι μπαταρίες του Mustang Mach E με χρήση ταχυφορτιστή, μπορούν να αποκτήσουν αυτονομία 76 χιλιομέτρων μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης, με την Ford να προσφέρει έναν ταχυφορτιστή σπιτιού, ο οποίος μπορεί να φορτίσει την μπαταρία με τέτοιο ρυθμό ώστε αυτή να “παίρνει” 62 χλμ αυτονομίας ανά ώρα. Με χρήση ταχυφορτιστή 150 kW, η μπαταρία φορτίζει από το 10% στο 80% μέσα σε περίπου 38 λεπτά.

Η Ford δηλώνει πρόθυμη να κάνει το όνομα Mustang υπο-brand, βγάζοντας πολλά μοντέλα με το όνομα αυτό. Η παραγωγή του Mustang Mach E θα γίνεται στο Μεξικό.