Η Seat, στο πλαίσιο του 9ου Smart City Expo World Congress, παρουσίασε το e-Scooter concept, όπως και τη νέα γενιά του e-Kickscooter, ενώ ανακοίνωσε και την δημιουργία μίας νέα στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας, της Seat Urban Mobility, που θα ενσωματώσει όλες τις λύσεις κινητικότητας που βασίζονται τόσο στο προϊόν, όσο και στις υπηρεσίες και στις πλατφόρμες, με το ηλεκτρικό σκούτερ και το πατίνι να κυκλοφορούν στην αγορά το 2020.

Το e-Scooter φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 7 kW (9,5 ίππων), με στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (15 ίππων), που ισοδυναμούν με την ιπποδύναμη που έχει ένα σκούτερ με κινητήρα βενζίνης 125 κ.εκ. Η στιγμιαία ροπή του κινητήρα φτάνει τα 240 Nm, με το σκούτερ να έχει τελική ταχύτητα 100 χλμ/ώρα, ενώ μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του ανά φόρτιση ανέρχεται στα 115 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δοκιμής WMTC.

Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος μόλις €0,70 για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Επίσης, το πρωτότυπο e-Scooter έχει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, είναι συνδεδεμένο και οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό.

Η Seat θα συνεργαστεί με την κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με έδρα τη Βαρκελώνη, Silence, με το e-Scooter και το e-Kickscooter να πωλούνται τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε στόλους υπηρεσιών sharing.

Η νέα γενιά του e-Kickscooter έχει 65 χλμ αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh.

Η SEAT παρουσίασε επίσης την πρωτοβουλία DGT 3.0 στο εκθεσιακό της περίπτερό στο Smart City Expo World Congress, ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την Ισπανική Αρχή Κυκλοφορίας που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας καθώς και την εμπειρία χρήσης κατά την οδήγηση.

Η Seat Urban Mobility θα ενσωματώσει επίσης την Respiro, την πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων που σήμερα λειτουργεί στη Μαδρίτη και πρόσφατα στην περιοχή L’Hospitalet de Llobregat. Η Respiro διαθέτει ένα στόλο βιώσιμων οχημάτων που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και σύντομα θα προστεθεί σε αυτόν και το νέο Mii electric.

Η νέα επιχειρηματική μονάδα θα διαχειριστεί επίσης την υπηρεσία kicksharing που προσφέρεται από τη Seat σε συνεργασία με την start-up UFO και θα ενεργοποιηθεί από το Seat:Code, το νέο κέντρο ανάπτυξης λογισμικού της εταιρείας. Η Seat θα αναπτύξει σχετικά προϊόντα για όλες τις μάρκες του VW Group, όχι μόνο για την ίδια.