Η Tesla έχει ήδη περισσότερες από 250.000 παραγγελίες για το Cybertruck που θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση με τον ένα ηλεκτροκινητήρα έχει αυτονομία 400+ χλμ, κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και έχει αρχική τιμή 39.900 δολάρια. Η έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρει αυτονομία 480+ χλμ ανά φόρτιση, κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και κοστίζει 49.900 δολάρια.

H έκδοση με τους τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες επιταχύνουν το pickup από στάση στα 96 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνοντας το 400άρι σε 10,8 δευτερόλεπτα., η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα, με τη μπαταρία να προσφέρει αυτονομία 800+ χλμ ανά φόρτιση, και όλα αυτά σε τιμή που ξεκινά από τα 69.900 δολάρια.

1Διάβασε επίσης

Επίσημο: Tesla Cybertruck. Το pickup της Tesla είναι τουλάχιστον περίεργο

Αρχικά η εταιρία είχε ανακοινώσει πως η παραγωγή του Cybertruck θα ξεκινήσει το 2021, με την δυνατή έκδοση με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες να μπαίνει στη παραγωγή από το 2022. Πλέον τον χρονοδιάγραμμα έχει αλλάξει, με την έκδοση με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες να ξεκινά στα τέλη του 2021, ενώ η παραγωγή με τον έναν ηλεκτροκινητήρα θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2022.

Ο λόγος της αλλαγής αυτής είναι το γεγονός πως σχεδόν το 45% των παραγγελιών του Cybertruck αφορούν την έκδοση με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα αφορά περίπου το 15% των παραγγελιών, ενώ το υπόλοιπο 40% αφορά την έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες.

2

Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla έχει προχωρήσει στη κατοχύρωση μιας πατέντας για έναν ηλεκτρομαγνητικό υαλοκαθαριστήρα, ο οποίος θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο Cybertruck. Η πατέντα της Tesla περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας ενός μόνο υαλοκαθαριστήρα, που κινείται πάνω σε δυο ράγες, που βρίσκονται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ.

3

Η υλοποίηση αυτή επιτρέπει στον υαλοκαθαριστήρα να μετακινείται οριζοντίως, κατά μήκος του παρμπρίζ. Το σύστημα χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνήτες στις ράγες, προκειμένου να κινεί προς τα δεξιά και αριστερά τον υαλοκαθαριστήρα. Η Tesla αναφέρει στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, πως η συγκεκριμένη υλοποίηση απομακρύνει περισσότερο νερό από το παρμπρίζ, με τους ηλεκτρομαγνήτες να είναι πιο ενεργειακά αποδοτικοί από τους τυπικούς υαλοκαθαριστήρες, μιας και χρειάζονται λιγότερη ενέργεια από τη μπαταρία.