Το Volkswagen Group, η μητρική εταιρία της Audi, και η κινεζική εταιρεία SAIC Motor, κάλεσαν τους κατασκευαστές εξαρτημάτων να υποβάλουν προσφορά για να γίνουν προμηθευτές της μακριάς έκδοσης του A7 L που σχεδιάζει η Audi να βγάλει στην αγορά της Κίνας.

1

Το παραπάνω έγινε γνωστό από ένα έγγραφο που δημοσίευσαν οι δύο εταιρίες στην ιστοσελίδα του δικτύου προσφορών και αγορών της Κίνας, με τους ενδιαφερόμενους υποψηφίους να μπορούσαν να υποβάλλουν τα έγγραφα τους μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου.

Αυτό σημαίνει ότι η Audi θέλει να συνεργαστεί με την SAIC, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, σε μια προσπάθεια της να νικήσει τη Mercedes και τη BMW στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς.

2

Μέχρι σήμερα, η Audi συνεργάζεται με τον κινέζικο όμιλο FAW για την κατασκευή των προϊόντων της πρώτης για την τοπική αγορά, αλλά το παραπάνω έγγραφο υποδηλώνει ότι η VW και η SAIC συζητούν εδώ και πολύ καιρό την κατάσταση της Audi και ότι οι συνομιλίες έχουν προχωρήσει στο σημείο όπου μπορεί να δημιουργηθεί μια αλυσίδα εφοδιασμού.

3

Οι αντιπρόσωποι της Audi στην Κίνα ήταν ενάντιοι σε μια συνεργασία με τη SAIC, φοβούμενοι ότι θα χάσουν τις επιχειρήσεις τους. Παρόλα αυτά, τον Φεβρουάριο του 2017, οι αντιπρόσωποι της γερμανικής εταιρίας είχαν δηλώσει ότι θα συμφωνήσουν σε μια δεύτερη κοινοπραξία με κάποια κινέζικη εταιρία, μόλις οι πωλήσεις της Audi ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο πωλήσεις ετησίως στην Κίνα.

4

Το 2018, η Audi παρέδωσε πάνω από 663.000 οχήματα στην Κίνα για να την ακολουθήσει από κοντά η Mercedes-Benz με 653.000 πωλήσεις, και η BMW με περίπου 640.000 πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων της Mini.