Στις 15 Ιανουαρίου του 2020 θα βγει σε δημοπρασία η πρώτη F50 που κατασκεύασε η Ferrari. Πρόκειται για την πρώτη από τις 349 F50 που βγήκαν από το εργοστάσιο της Ferrari και αυτή που βρέθηκε στα περίπτερα της ιταλικής εταιρίας στις εκθέσεις της Γενεύης και του Τόκιο του 1995.

Η Ferrari F50 παρουσιάστηκε το 1995 και ακολουθώντας το παράδειγμα της F40, βγήκε για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της Ferrari και να ορίσει το περιεχόμενο της λέξης supercar για την δεκαετία του ’90, όπως είχε κάνει και η F40 για το ’80.

Το αυτοκίνητο πριν κάνει το ντεμπούτο του στη Γενεύη, η Ferrari το χρησιμοποίησε ως pin-up για τις εργοστασιακές αφίσες και το press kit. Ακόμα, έγινε επίσης η βάση για τα μοντέλα υπό κλίμακα, ενώ επίσης ήταν και το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε για τα σχέδια το ο Shin Yoshikawa. Η συγκεκριμένη F50 έχει εμφανιστεί σε σχεδόν 100 περιοδικά και ενώ έγινε και γραμματόσημο.

Επίσης έχει οδηγηθεί από τους Niki Lauda, Gerhard Berger και ο Jean Alesi στο Fiorano, προκειμένου η Ferrari να τελειοποιήσει τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης. Τέλος, η συγκεκριμένη F50 ήταν επίσης η τελευταία Ferrari με πενταψήφιο αύξοντα αριθμό πλαισίου, συγκεκριμένα έχει αριθμό πλαισίου #99999.

Μηχανικά φοράει έναν V12 4,7-λίτρων κινητήρα, που αποδίδει 520 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 470 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ζυγίζει 1.230 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την κίνηση να μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς.