Πριν 14 μήνες η McLaren παρουσίασε τη Speedtail και έκτοτε η βρετανική εταιρία κάνει τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης του νέου τριθέσιου HyperGT της, που λανσάρεται ως ο πνευματικός διάδοχος της McLaren F1. Γι’αυτό πρόσφατα βρέθηκε στο Johnny Bohmer Proving Ground, του διαστημικού κέντρου Kennedy, στη Φλόριντα των Η.Π.Α., το οποίο είναι ένα από τα δέκα κέντα της NASA.

Ο επικεφαλής οδηγός δοκιμών της McLaren, Kenny Brack, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι καταφέρνοντας να πιάσει τα 250 μίλια/ώρα (403 χλμ/ώρα), ταχύτητα που η McLaren είχε ανακοινώσει ότι θα είναι η τελική του μοντέλου. Η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο δοκιμών (το XP2) έπιασε την τελική ταχύτητα πάνω από 30 φορές, ώστε να διασφαλιστεί ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν σωστά.

Η Speedtail είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική εταιρία, καθώς ο 4,0-λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 757 άλογα και 800 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 313 άλογα και 350 Nm. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχουν το peak της ισχύ τους σε διαφορετικά σημεία, γι’αυτό και η συνδυαστική απόδοση τους του υβριδικού συνόλου είναι 1.070 άλογα με 1.150 Nm ροπής.

Για τα 0-300 χλμ/ώρα χρειάζεται 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα -όπως προείπα- αγγίζει τα 403 χλμ/ώρα. Ο V8 κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί τις 720S και Senna, αλλά έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για να δεχτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός κινεί απευθείας τον άξονα εισόδου του επτατάχυτου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου της Graziano, που σημαίνει ότι το Speedtail δεν μπορεί να οδηγηθεί με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, όπως έκανε η McLaren P1.

Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού κινητήρα γίνεται από μια μπαταρία βάρους 52 κιλών, που βρίσκεται κάτω από τη δεξαμενή καυσίμου, η οποία έχει την διπλάσια χωρητικότητα ενώ ταυτόχρονα και τον μισό όγκο από την αντίστοιχη μπαταρία της P1. Ακόμα, υπάρχει ένας ασύρματος φορτιστής στο κάτω μέρος του εμπρός τμήματος.

Η McLaren έκανε γνωστό έχει ξεκινήσει την χειροποίητη κατασκευή του αυτοκινήτου στο Woking, και ότι οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Η McLaren θα κατασκευάσει 106 Speedtail, και παρότι το κόστος της ξεκινά από τα 1,75 εκατ. λίρες (2 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους, όλες έχουν βρει το γκαράζ τους. Τέλος, το μήκος της Speedtail φτάνει τα 5.137 χλστ. και είναι με διαφορά το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren, ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 1.430 κιλά, όταν η 720S είναι 1.283 κιλά και η P1 ήταν 1.450 κιλά.