Το project της Dacia έχει αποδειχθεί άκρως επιτυχημένο για τη Renault, καθώς τα μοντέλα της ρουμάνικης εταιρίας είναι -από τη μια- τα καλύτερα value for money της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους, γεμίζοντας τα ταμεία της Γαλλικής εταιρίας. Ωστόσο, η Dacia πρέπει κάποια στιγμή να μπει στην εποχή των υβριδικών συνόλων και της ηλεκτροκίνησης, δύο ακριβές τεχνολογίας, που απαιτούν προσοχή, έτσι ώστε η μετάβαση της γκάμας να είναι ομαλή.

Ο πρόεδρος της Renault Ευρώπης, Philippe Buros, δήλωσε σχετικά:

Ο κύριος παράγοντας αγοράς των μοντέλων της Dacia είναι ο “value for money” χαρακτήρας τους και με την Dacia να είναι μέρος της Renault, παίρνει τεχνολογία από αυτήν, αλλά με λίγη καθυστέρηση. Έτσι, η Dacia θα λάβει τα πάντα από τη Renault σε ότι αφορά την τεχνολογία της “ηλεκτροποίησης”, επειδή θα αναγκαστούμε να ηλεκτροποιήσουμε τη μάρκα, είτε με αμιγώς ηλεκτρικά, είτε με υβριδικά μοντέλα.

Είναι αλήθεια ότι η Dacia δεν έχει ηλεκτρικά σήμερα, αλλά υπάρχουν και πολλά ευρωπαϊκές εταιρίες που δεν έχουν ηλεκτρικά στη γκάμα τους. Νομίζω ότι όλοι θα πρέπει να πάνε προς τα ηλεκτρικά, επειδή είναι μια ακμάζουσα τάση.

Ερωτηθείς εάν η Dacia θα πρέπει να έχει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων για περιβαλλοντικούς λόγους, ο Buros απάντησε καταφατικά, προσθέτοντας ότι όταν η Ρουμάνικη μάρκα άρχισε να αναπτύσσεται, οι περισσότεροι πελάτες της στη Γαλλία ζούσαν σε αγροτικές περιοχές, αλλά σήμερα έχει πολλούς πελάτες σε πόλεις όπως το Παρίσι. Αυτοί θα θέλουν ένα ηλεκτρικό Dacia. Αλλά, θα θέλουν ένα που είναι λιγότερο ακριβό από ένα ηλεκτρικό Renault.

Τέλος, σύμφωνα με τον Buros, η γκάμα της Dacia θα “ηλεκτροποιηθεί” σε δύο με τρία χρόνια, με την εταιρία να λαμβάνει και άλλες τεχνολογίες από τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, κάποια στιγμή στο μέλλον, όπως η ημιαυτόνομη τεχνολογία.