To PSA Group ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις του παγκοσμίως σημείωσαν πτώση της τάξης του 10%. Πιο συγκεκριμένα, το 2019 ο Γαλλικός όμιλος πούλησε 3.488.930 αυτοκίνητα, όταν το 2018 είχε κάνει ρεκόρ πωλήσεων με 3.877.765 αυτοκίνητα. Για την μείωση ευθύνονται οι αγορές της Κίνας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ενώ και στην Ευρώπη η PSA είδε αρνητικό πρόσημο.

Πιο συγκεκριμένα, στην ευρωπαϊκή αγορά οι πωλήσεις της PSA μειώθηκαν κατά 2.5% το 2019, αγγίζοντας τα 3.029.564 οχήματα, με την Peugeot να πουλά 1.198.579 αυτοκίνητα (-2,7%), η Citroen 834.571 αυτοκίνητα (+1,2%), η Opel/Vauxhall 940.020 (-6.4%), ενώ η DS σημείωσε σημαντική αύξηση από τα 46.013 οχήματα το 2018 σε 56.393 οχήματα το 2019 (+22,6%).

Παρόλα αυτά, η PSA ανέφερε ότι διατήρησε την θέση της στην Ευρώπη, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 16,8%, το οποίο ήταν αυξημένο κατά 1,3% σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα, το μερίδιο αγοράς της PSA στην Ευρώπη το 2018 ήταν 17,1%, όντας αυξημένο κατά 3,8% σε σχέση με το 2017.

Μετά την Ευρώπη, η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της PSA ήταν η Μέση Ανατολή – Αφρική, όπου παρέδωσε 164.266 οχήματα, σημειώνοντας σημαντική μείωση της τάξης του 43,7%. Ακολουθεί η αγορά της Λατινικής Αμερικής με 135.739 πωλήσεις (-22,5%), της Κίνας – Νοτιοανατολικής Ασίας με 117.084 πωλήσεις (-55,4%), της Ινδίας – Ειρηνικού με 26.639 πωλήσεις (+0,6%), και της Ευρασίας με 15.636 πωλήσεις (+2,3%).

Κοιτάζοντας κάθε μια μάρκα ξεχωριστά και σε παγκόσμια κλίμακα, η Peugeot πούλησε 1.456.463 αυτοκίνητα (-16,3%), η Citroen 992.825 αυτοκίνητα (-5,1%), η Opel/Vauxhall 977.130 αυτοκίνητα (-5,9%), ενώ μόνο η DS είχε αύξηση σε σχέση με το 2018, πουλώντας 62.512 αυτοκίνητα (17,4%).

Η εταιρεία δεν έδωσε προβλέψεις πωλήσεων για το τρέχον έτος.