Στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, η BMW θα παρουσιάσει το πρωτότυπο του i4, το οποίο θα έχει ελάχιστες διαφορές σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής.

Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα. Θα φέρει την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW, με το μοντέλο να γίνεται ένα από τα πρώτα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας που θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη απόδοση 530 ίππων (390 kW), και το 0-100 χλμ/ώρα θα το ολοκληρώνει σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, με την μέγιστη ταχύτητα του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 193 χλμ/ώρα. Θα φέρει μια μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία θα χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μια αυτονομία της τάξης των 600 χλμ., σε κύκλο WLTP. Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας θα φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ. αυτονομίας.

Η παραγωγή του i4 θα γίνεται στο Μόναχο, με την BMW να θέλει να αντιταχθεί με το i4 στο Tesla Model 3, με τις μπαταρίες του i4 να είναι Generation 5, οι οποίες είναι σημαντικά μικρότερες σε μέγεθος από τις σημερινές.