H Aston Martin ανακοίνωσε σχέδιο χρηματοδότησης έκτακτης ανάγκης αξίας 500 εκατομμυρίων λιρών (€593 εκατ.), εκ των οποίων οι 182 εκατομμύρια λίρες (€216 εκατ.) προέρχονται από τον Lawrence Stroll, και τα υπόλοιπα από τους υπάρχοντες επενδυτές. O Stroll αγοράζει το 16,7% της βρετανικής εταιρίας, και ως εκ τούτου θα αναλάβει τη θέση του προέδρου της εταιρίας, κάτι που σημαίνει ότι η Penny Hughes θα χάσει τη θέση της, όταν ολοκληρωθεί η συμφωνία. Ο Andy Palmer θα παραμείνει CEO της εταιρίας.

Εξαιτίας της παραπάνω συμφωνίας, η ομάδα Racing Point, που τρέχει στο πρωτάθλημα Formula 1, και εν μέρει ανήκει στον Stroll, θα μετονομαστεί σε Aston Martin από το 2021 και θα τρέχει ως εργοστασιακή ομάδα. Αυτό το επιβεβαίωσε και η Red Bull Racing, η οποία έκανε γνωστό ότι στο τέλος του 2020 θα ολοκληρωθεί η συνεργασία της με την βρετανική εταιρία.

Συγκεκριμένα, η Red Bull Racing τόνισε ότι το συμβόλαιο με την Aston Martin δεν θα ανανεωθεί μετά την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, με την ομάδα να συμφωνεί να αποδεσμεύσει την Aston Martin από τη ρήτρα αποκλειστικότητας, η οποία με τη σειρά της επέτρεψε να δημιουργήσει τις απαραίτητες επενδύσεις που απαιτούνται για την επαχρηματοδότηση και την άσκηση εναλλακτικών ευκαιριών εντός του αθλήματος.

Η αρχική συμφωνία είναι 10 ετών, με την οποία η Aston Martin θα λάβει κεφάλαια της Racing Point, ομάδα που έχει έδρα το Silverstone, της Αγγλίας. Η τεχνολογική συνεργασία μεταξύ της Aston Martin και της Red Bull θα συνεχιστεί μέχρι να ολοκληρωθούν οι παραδόσεις της Valkyrie, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2020.

Μέχρι σήμερα το 36% των μετοχών της Aston Martin άνηκε στον όμιλο Adeem/Primewagon με έδρα το Κουβέιτ, ενώ το Strategic European Investment Group (Στρατηγικός Ευρωπαϊκός Όμιλος Επενδύσεων), που ανήκει στον ιταλικό επενδυτικό όμιλο Investindustrial, κατείχε περίπου το 31% των μετοχών της Aston Martin. Τέλος, η Daimler κατείχε το 4% της εταιρίας.