Η VW δηλώνει επανειλημμένως πως οι diesel κινητήρες της δεν έχουν πεθάνει, γι’αυτό και έχει ετοιμάσει έναν νέο 2.0 diesel κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα. Ο 2.0 TDI EA288 Evo κινητήρας, εξοπλίζονται με σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx), ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

1

Στο ακόλουθο video η γερμανική εταιρία μας εξηγεί το πως νέοι diesel κινητήρες της είναι καθαρότεροι από ποτέ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα SCR (selective catalytic reduction) που μειώνει σημαντικά τις εκπομπές NOx. Συγκεκριμένα, οι εκπομπές μειώνονται έως και 80% σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

Η συγκεκριμένη SCR τεχνολογία χρησιμοποιεί δύο καταλυτικούς μετατροπείς και δύο εγχυτήρες AdBlue. Ο πρώτος SCR καταλύτης με τον έναν εγχυτήρα AdBlue βρίσκεται κοντά στον κινητήρα, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι άνω των 500 βαθμών Κελσίου. Ακολουθεί ένας δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR που αποτελείται από έναν ακόμη καταλύτη και έναν εγχυτήρα AdBlue, αμέσως μετά τον κινητήρα, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι σημαντικά χαμηλότερες, γεγονός που βοηθά στην περαιτέρω επεξεργασία των καυσαερίων.