H βρετανική βελτιωτική εταιρία Litchfield Motors θέλει εδώ και σχεδόν δύο χρόνια να “κατακτήσει” το Nurburgring, σπάζοντας το ρεκόρ της Porsche 911 GT2 RS. Ακόμα δεν τα έχει καταφέρει, αλλά ευελπιστεί ότι το ερχόμενο καλοκαίρι το όνειρο της θα γίνει πραγματικότητα.
Για να τα καταφέρει, θα κατέβει στην γερμανική πίστα με το πιο δυνατό της “όπλο”, ένα road-legal αλλά βαριά βελτιωμένο Nissan GT-R. Οι αλλαγές που έχει δεχτεί το συγκεκριμένο GT-R είναι πολλές, με τον V6 3,8-λίτρων twin-turbo κινητήρα να αποδίδει 1.200 άλογα με 1.085 Nm ροπής.
Το πλαίσιο του GT-R LM1 RS, όπως ονομάζει το αυτοκίνητο η Litchfield, προέρχεται από το αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά είναι κατά 35 κιλά ελαφρύτερο, παρότι φοράει ένα GT3-spec roll cage. Συνολικά, το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 400 κιλά λιγότερα από το αυτοκίνητο που μπορείς να αγοράσεις από την αντιπροσωπεία της Nissan, το οποίο ζυγίζει 1.770 κιλά.
Ακόμα, το καπό, η πίσω αεροτομή και οι προφυλακτήρες προέρχονται από το αγωνιστικό GT-R Nismo GT3, ενώ πατάει σε ανάρτηση της Ohlins. Τα carbon φρένα είναι της Alcon, ενώ φοράει τα Pilot Cup 2 R ελαστικά της Michelin. Όπως καταλαβαίνεις, ότι χρόνο και αν πετύχει δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ρεκόρ μιας και δεν πρόκειται για κάποιο μοντέλο παραγωγής, αλλά για βελτιωμένο.
Την ημέρα που θα επιχειρήσει η Litchfield να κάνει το ρεκόρ δεν θα έχει το πλεονέκτημα της αποκλειστικής χρήσης της πίστας, λόγω κόστους. Πιο πιθανό είναι ότι θα καταφέρει να κάνει ένα πολύ γρήγορο γύρο στο τέλος ενός οργανωμένου track day, που σίγουρα καθιστά πιο δύσκολο το εγχείρημα.
Η Litchfield αναφέρει ότι δεν σκοπεύει να βγάλει στην αγορά ως πλήρες πακέτο για το GT-R τα πράγματα που φοράει το GT-R LM1 RS, ωστόσο η εταιρία εκτιμά ότι θα κοστίσει περίπου £300.000 (€354.450) για να κατασκευάσει το αυτοκίνητο όπως το βλέπεις.