Η Lucid Motors θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Air τον ερχόμενο Απρίλιο στην έκθεση της Νέας Υόρκης, και σήμερα η αμερικάνικη εταιρία δίνει στην δημοσιότητα ένα teaser του πρώτου της μοντέλου, αποκαλύπτοντας παράλληλα μερικές πληροφορίες για αυτό.

H Lucid αναφέρει ότι θα κατασκευάσει 80 beta πρωτότυπα στην έδρα της στη Silicon Valley, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για να πάρει το Air έγκριση τύπου, καθώς και για δοκιμές της δυναμικής συμπεριφοράς, για δοκιμές πρόσκρουσης και για την επιβεβαίωση των εξαντλητικών προσομοιώσεων που έχει κάνει.

Το πεντάπορτο σεντάν μοντέλο φέρει την LED τεχνολογία φωτισμού Intelligent Micro Array της Lucid και βασίζεται σε μια αλουμινένια πλατφόρμα. Στο εσωτερικό θα κλέβει την παράσταση η κεντρική τεράστια οθόνη αφής που συνδυάζεται με τρεις επιπλέον ψηφιακές οθόνες, με την μια να λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Ακόμα θα υπάρχει μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και ξύλινες επενδύσεις. Το αυτοκίνητο θα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μπορεί να ελέγξει λειτουργίες του μέσω φωνητικών εντολών (Siri και Amazon Echo), ενώ διαθέτει και μια ειδική εφαρμογή για smartphones.

Κίνηση θα παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων, που τροφοδοτούνται από μπαταρίες της Samsung SDI, χωρητικότητας 100 kWh, τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό θα υπάρχει μια μπαταρία 130 kWh. Για τα 0-96 χλμ/ώρα το Air θα χρειάζεται 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία του, αυτή ανέρχεται στα 400 μίλια (643 χιλιόμετρα).

Η εταιρία εξοπλίζει το Air με διπλά ραντάρ, τόσο για κοντινές όσο και για μακρινές αποστάσεις, κάμερες και Lidar, έτσι ώστε αργότερα να αποκτήσει αυτόνομα χαρακτηριστικά, τα οποία και θα προσφέρονται δωρεάν μέσω over-the-air αναβαθμίσεων. Η βασική έκδοση Air ξεκινά από τις $60.000, που μετά από τις κρατικές εκπτώσεις στις ΗΠΑ, η τιμή μειώνεται στις 52.500 δολάρια.

Η βασική πισωκίνητη έκδοση δεν παράγει 1.000 άλογα, όπως η κορυφαία, αλλά “μόλις” 400, έχοντας αυτονομία 240 μιλίων (386 χλμ). Επίσης στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε τον απαραίτητο εξοπλισμό αυτόνομης οδήγησης, ηχοσύστημα 10 ηχείων, καθίσματα με 12 ρυθμίσεις, προβολείς LED, τέσσερις οθόνες αφής, 10 αερόσακους, over-the-air αναβαθμίσεις, αλουμινένια οροφή, ζάντες 19″ και άλλα πολλά.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό της βασικής έκδοσης υπάρχουν μεγαλύτερες μπαταρίες 315 μιλίων (505 χλμ) και 400 μιλίων (644 χλμ), γυάλινη οροφή, ανακλινόμενα πίσω καθίσματα έως 55 μοίρες, ηχοσύστημα 29 ηχείων, κλιματιζόμενα μπροστά ηλεκτρικά καθίσματα 22 ρυθμίσεις, σύστημα μασάζ, ενεργά μαξιλάρια, ενεργή ανάρτηση, γυάλινη οροφή, ζάντες 21″ και εξαιρετικές δερμάτινες επενδύσεις.

Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση των 1.000 ίππων θα κοστίζει 100.000+ δολάρια, με τα πρώτα 255 Air, η έκδοση Launch Edition, να κοστίζουν έκαστο περίπου 165.000 δολάρια. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από τις αρχές του 2021. Η εταιρία θέλει να πουλήσει μέσα στους πρώτους 12 μήνες 15.000 Air.