Η Toyota ανακοίνωσε πως αναθεωρεί προς τα πάνω την ετήσια πρόβλεψη των λειτουργικών κερδών κατά 4,2% λόγω των ευνοϊκών συναλλαγματικών ισοτιμιών και καλύτερων του αναμενομένου πωλήσεων, προσθέτοντας όμως πως ο αντίκτυπος του κοροναϊού είναι δύσκολο να υπολογιστεί και δεν έχει ακόμη ληφθεί στα υπόψιν.

Η Toyota έχει σταματήσει την παραγωγή και στα 12 εργοστάσιά της στη Κίνα. Η παραγωγή οχημάτων σε πολλά εργοστάσια στην Κίνα έχει παγώσει καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναστείλει τις δραστηριότητές τους σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της κινεζικής κυβέρνησης με σκοπό τον περιορισμό της εξάπλωσης του κοροναϊού από τον οποίο έχουν χάσει την ζωή τους σχεδόν 600 άνθρωποι.

Η επιδημία είναι πιθανό να προκαλέσει ζημιές στις πωλήσεις και την παραγωγή αυτοκινήτων στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ έχει διαταραχθεί η προμήθεια ανταλλακτικών για ορισμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων με την Hyundai να ανακοινώνει ότι θα αναστείλει την παραγωγή στη Νότια Κορέα.

Κατά το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2019, η Toyota ανακοίνωσε κέρδη 738 δισ. γιεν (6,12 δισ. ευρώ), παρότι τα έσοδα υποχώρησαν κατά 3,3% στα 7,54 τρισ. γιεν (62,14 δισ. ευρώ). Η Toyota ανακοίνωσε ότι αναμένει τα λειτουργικά κέρδη για το έτος χρήσης που τελειώνει τον Μάρτιο να ανέλθουν σε 2,35 τρισεκατομμύρια γιεν (19,47 δισ. ευρώ), αυξημένο κατά 0,2 τρισ. γιεν από τη προηγούμενη πρόβλεψή της των 2,15 τρισ. γιεν (17,81 δισ. ευρώ). Το προηγούμενο οικονομικό έτος η Toyota είχε κέρδη 1,88 τρισ. γιεν (15,57 δισ. ευρώ).

Το outlook βασίζεται σε μια νέα εκτίμηση ότι η ισοτιμία γιεν/δολαρίου θα διαμορφωθεί κατά μέσο όρο στα 108 κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους έναντι με τα 107 γιεν το προηγούμενο διάστημα.

Για ολόκληρο το έτος, η Toyota αναμένει να πουλήσει 10,73 εκατομμύρια οχήματα, ελαφρώς υψηλότερα από την προηγούμενη πρόβλεψη που έκανε λόγο για 10,7 εκατομμύρια πωλήσεις.