Οι πιο αξιόπιστες και οι πιο αναξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων για το 2020

Σχετικά άρθρα

Για 31η χρονιά η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της φετινής ετήσιας έρευνας αξιοπιστίας US Vehicle Dependability Study, εκεί όπου η Lexus, μετά από 8 συνεχόμενα χρόνια, έχασε την πρωτιά, αφού στη κορυφή ανέβηκε η Genesis. Η Lexus έπεσε στην δεύτερη θέση, ενώ στην τρίτη βρέθηκε η Buick. Η φετινή έρευνα, όπως και η περσινή, καταγράφει μείωση των προβλημάτων στα αυτοκίνητα.

Εταιρίες

Η Genesis είχε 89 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, με την Lexus να εμφανίζει 100 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και την Buick 103 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Η Porsche ακολουθεί με 104 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, με την Toyota να βρίσκεται στην πέμπτη θέση με 113 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Στη τελευταία θέση βρέθηκε η Land Rover με 220 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ μια θέση πιο πάνω η Chrysler με 214 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Οι σημαντικά βελτιωμένες εταιρίας

Η Cadillac παρουσίασε τη μεγαλύτερη βελτίωση, κατά 35 λιγότερα προβλήματα σε σχέση με το 2019, ενώ σημαντική βελτίωση παρουσίασαν επίσης η Mazda (29 λιγότερα προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα), η Lincoln (28 λιγότερα προβλήματα), η Ford (20 λιγότερα προβλήματα), η Buick (15 λιγότερα προβλήματα) και η Volkswagen (15 λιγότερα προβλήματα).

Λιγότερα προβλήματα οι μη premium μάρκες

Ένα ακόμη ενδιαφέρον σημείο της φετινής έρευνας είναι το γεγονός πως οι μη premium μάρκες είναι πιο αξιόπιστες από τις premium. Οι μη premium μάρκες εμφάνισαν κατά μέσο όρο 141 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ οι premium 142 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Μοντέλα

Από πλευράς μοντέλων. 6 μοντέλα της Toyota και της Lexus (Lexus ES, Lexus GX, Toyota 4Runner, Toyota Avalon, Toyota Sienna και Toyota Tundra), ηγούνται στις κατηγορίες τους, ενώ 5 της GM (Buick Encore, Buick Regal, Chevrolet Equinox, Chevrolet Silverado HD και Chevrolet Tahoe) βρέθηκαν στη κορυφή στις κατηγορίες τους.

Το πιο αξιόπιστο μοντέλο

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, το πιο αξιόπιστο μοντέλο είναι το Lexus ES, το οποίο εμφάνισε μόλις 52 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Το νούμερο αυτό είναι η καλύτερη βαθμολογία που έχει πάρει ποτέ κάποιο αυτοκίνητο και στα 31 χρόνια που διεξάγεται η έρευνα. Το Nissan Leaf έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που πήρε το σχετικό βραβείο στη κατηγορία του.

Λιγότερα προβλήματα φέτος

Ο μέσος όρος προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα, φέτος είναι 134, 2 λιγότερα σε σχέση με τα 136 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα της περσινής έρευνας, βελτίωση κατά 1,5%.

Συνολικά στην έρευνα αξιολογούνται 177 πιθανά προβλήματα που χωρίζονται σε 8 κατηγορίες. Τα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα και στη μετάδοση, στο εσωτερικό, στην οδηγική εμπειρία, στις οθόνες των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο σύστημα σύνδεσης Bluetooth και στα συστήματα φωνητικών εντολών, στα συστήματα κλιματισμού, στις μπαταρίες, στα καθίσματα αλλά και στο εξωτερικό.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα προβλήματα των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, πλοήγησης και ηχοσυσήματος αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό των προβλημάτων που σημειώθηκαν στην έρευνα, παρά το γεγονός πως τα προβλήματα τους μειώθηκαν κατά 2,3 ανά 100 αυτοκίνητα. Σημαντικά προβλήματα παρουσιάζουν επίσης τα συστήματα αναγνώρισης φωνής, φωνητικών εντολών και Bluetooth.

Τα SUVs/crossovers μείωσαν το χάσμα αξιοπιστίας με τα σεντάν/hatchbacks, με 134 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα κατά μέσο όρο, με τα σεντάν/hatchbacks να εμφανίζουν 127 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Στη φετινή έρευνα συμμετείχαν 36.555 πρώτοι ιδιοκτήτες μοντέλων αυτοκινήτων από αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα έχουν στη κατοχή τους 3 χρόνια. Στην λίστα της έρευνας δεν συμπεριλαμβάνεται η Alfa Romeo και η Smart λόγω του μικρού μεγέθους του δείγματος, ενώ απουσιάζει και η Tesla η οποία δεν έδωσε άδεια στην J.D. Power να έρθει σε επαφή με ιδιοκτήτες των μοντέλων της σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...