Μετά τα DS 7 Crossback και DS 3 Crossback, η γαλλική premium εταιρία του PSA Group παρουσιάζει σήμερα DS 9, ένα μεγάλο, κομψό sedan μοντέλο, το οποίο δρα ως ναυαρχίδα της DS Automobiles. Με το νέο μοντέλο, η εταιρία δίνει έμφαση στην τεχνογνωσία, στο σχεδιασμό, και στη τεχνολογία της για ένα παγκόσμιο όραμα και θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, την ερχόμενη εβδομάδα.

Το DS 9 βασίζεται στην EMP2 (Efficient Modular Platform 2) πλατφόρμα, και το μήκος του αγγίζει τα 4.933 χλστ., το πλάτος τα 1.855 χλστ., το ύψος τα 1.468 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.895 χλστ., το μεγαλύτερο που έχει υπάρξει με την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Θα κατασκευάζεται στην Κίνα, με την DS να ξεκινά τις πωλήσεις του παγκοσμίως από το δεύτερο μισό του 2020.

Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο αντλεί επιρροές τόσο από το παρελθόν, όσο και από κάποια πρωτότυπα που παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα βλέπουμε επιρροές από την πρώτη DS του 1955, καθώς και από τα Numero 9 του 2012 και Divine concept του 2014. Το DS 9 διαθέτει μια fastback σιλουέτα, με την πίσω κολόνα να έχει έντονη κλίση προς τα πίσω.

Το αυτοκίνητο υιοθετεί τα αισθητικά στοιχεία που έχουμε δει στα δυο SUV της DS και έτσι ιδιαίτερη εντύπωση κάνει η μεγάλη μάσκα, με το χρωμιωμένο πλαίσιο να εκτείνεται προς τα φανάρια και τους αεραγωγούς. Ακόμα, όλο το καπό διασχίζεται από μια χρωμιωμένη λωρίδα, που θυμίζει τα παλιά μοντέλα της DS. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν χρωμιωμένες λεπτομέρειες που διασχίζουν το κάλυμμα του χώρου αποσκευών κάτω από τα φώτα και σβήνει στα πίσω φτερά, με την εταιρία να αναφέρει ότι οι τροχοί έχουν διάμετρο 690 χλστ.

Μηχανικά, το DS 9 θα προσφέρεται με ένα νέο plug-in hybrid σύνολο, το οποίο ονομάζει E-Tense και συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 225 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 110 ίππων και 320 Nm ροπής. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τα 360 άλογα, και το σύνολο συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και μια μπαταρία 11,9 kWh, που μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά από 40 έως 50 χλμ. Το αυτοκίνητο διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 7,4 kW, που επιτρέπει να φορτίσει τη μπαταρία σε 1,5 ώρα, χρησιμοποιώντας οικιακό ή δημόσιο φορτιστή.

Εκτός αυτού του συνόλου, μελλοντικά θα υπάρχουν δύο ακόμα E-Tense σύνολα, το πρώτο απόδοσης 250 ίππων με κίνηση στον εμπρός άξονα, και το δεύτερο απόδοσης 360 ίππων και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τέλος, θα προστεθεί και ο 1.600άρης PureTech turbo βενζινοκινητήρας, απόδοσης 225 ίππων.