DS-Divine-Concept-Live-in-Paris-2014-17

Το DS Divine concept που είδαμε για πρώτη φορά στις αρχές του Σεπτεμβρίου, έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού.

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4.21 μέτρα και ύψος 1.35 μέτρα ενώ ο σχεδιασμός του είναι –το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς- τολμηρός. Πρώτα απ’ όλα, παρότι εμφανισιακά μοιάζει με hatchback, στην πραγματικότητα δεν είναι αφού δεν έχει πίσω θύρα. Η “αντισυμβατική” οροφή του, αποτελείται από ματ, σατέν, διάφανα και αδιαφανή κομμάτια σε σχήμα διαμαντιού, τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας laser, τα φλας είναι “σειριακά” και σε γενικές γραμμές, δεν υπάρχει σημείο που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, δεν ξεχωρίζει.

DS-Divine-Concept-Live-in-Paris-2014-63

Στο εσωτερικό, το ταμπλό μοιάζει να διπλώνει στη μέση ενώ “τυλίγει” την κεντρική κονσόλα και ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από μία οθόνη 10.4 ιντσών που λειτουργεί ως display της κάμερας οπισθοπορείας και ως head-up display. Το ύφασμα που καλύπτει τα καθίσματα είναι επενδυμένο με κρύσταλλα Swarofski ενώ με το Divine, η DS μας δίνει μία ιδέα για το πού μπορεί να φτάσει το concept της εξατομίκευσης. Το ταμπλό και οι πόρτες μπορούν να αλλάξουν σε 15 μόλις λεπτά και ο ιδιοκτήτης, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία themes: Male, Parisian Chic και Fatale Punk. Το πρώτο χρησιμοποιεί ανθρακονήματα και δέρμα και κατά συνέπεια είναι πολύ “αντρικό”. Το δεύτερο, συνδυάζει το δέρμα με σατέν και κρύσταλλα ενώ το τρίτο, είναι πιο σκοτεινό και ακόμα πιο πολυτελές. Είναι αυτό που χρησιμοποιεί τα κρύσταλλα Swarofski που προανέφερα…

DS-Divine-Concept-Live-in-Paris-2014-85

Φυσικά, δεν πρόκειται να δούμε το DS Divine concept να περνάει ως έχει στην παραγωγή, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Γαλλική εταιρία παρέκαμψε τα μηχανικά. Το πρωτότυπο, κινείται από τον 1600άρη turbo κινητήρα του Peugeot RCZ R με τα 270 άλογα και τα 330 Nm ροπής. Το ντεμπούτο του Divine concept, θα γίνει στο Chantilly Concours d’ Elegance στις 7 Σεπτεμβρίου πριν κάνει την εμφάνιση του και στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.