H 27η ημέρα του Φεβρουαρίου σηματοδοτεί επίσημα το τέλος εποχής για ένα θρυλικό μοντέλο της Chevrolet, καθώς σήμερα η αμερικάνικη εταιρία το αφαίρεσε από τον τιμοκατάλογο της. Το όνομα Impala εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1958, ως η κορυφαία έκδοση του Bel Air, αλλά σύντομα έγινε ξεχωριστό μοντέλο. Αυτό έμεινε στην γκάμα της εταιρίας μέχρι το 1985, καθώς καταργήθηκε για λίγα χρόνια, μέχρι να έρθει το Impala SS στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ενώ από το 2000 μέχρι και σήμερα ανανεωνόταν συστηματικά.

Η General Motors είχε από καιρό ανακοινώσει πως η λειτουργία του εργοστασίου Detroit-Hamtramck θα συνεχιστεί μέχρι τον Ιανουάριο του 2020, κάτι που σήμαινε πως η ζωή των Chevrolet Impala και Cadillac CT6 επεκτάθηκε κατά έξι μήνες, μιας και ο αρχικός προγραματισμός της GM ήθελε το εργοστάσιο να σταματά τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2019.

Η GM θα απολύσει περισσότερους από 14.000 υπαλλήλους της, μιας και θα σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων σε πέντε εργοστάσια της στη Βόρεια Αμερική και Καναδά. Ο αμερικάνικος κολοσσός θέλει να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, διπλασιάζοντας τα χρήματα που θα επενδύσει σε αυτά, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για μια ύφεση στην αγορά αυτοκινήτων ή μια εξασθένιση της οικονομίας των Η.Π.Α. Στόχος της GM είναι περικόψει 6 δισ. δολάρια έως τα τέλη του 2020.

Η GM επενδύει 3 δισ. δολάρια στο Detroit-Hamtramck Assembly ώστε αυτό να μετατραπεί σε κέντρο παραγωγής των ηλεκτρικών της μοντέλων, ενώ εκεί θα κατασκευάζεται και το νέο ηλεκτρικό Hummer.

Το 2019 η Chevrolet πούλησε 44.978 Impala στις ΗΠΑ, μείωση κατά 20,5%.