Τον Οκτώβριο του 1977, ανάμεσα στις δύο παγκόσμιες πετρελαϊκές κρίσεις, η Toyota στην έκθεση του Τόκιο είχε παρουσιάσει το Sports 800 Gas Turbine Hybrid concept, ένα πρωτότυπο που βασιζόταν στο Sports 800 αλλά φορούσε έναν Gas-Turbine υβριδικό κινητήρα.

Το πρωτότυπο είχε μήκος 3,58 μέτρα, πλάτος 1,465 μέτρα, ύψος 1,175 μέτρα, μεταξόνιο 2 μέτρων και ζύγιζε 1.000 κιλά. Ο κινητήρας αεριοστροβίλου απέδιδε 30 άλογα και έδινε κίνηση σε μια ηλεκτρική γεννήτρια, η οποία το ρεύμα της σε έναν μετατροπέα εναλλασσόμενου ρεύματος ο οποίος στη συνέχεια έδινε κίνηση σε έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στο μπροστά μέρος του τούνελ μετάδοσης.

Ο ηλεκτροκινητήρας συνεργαζόταν με ένα κιβώτιο 2 ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, με την κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού διαφορικού.

Το όχημα παρουσιάστηκε στο κοινό και στην έκθεση του Τόκιο του 2009 με μικρές αλλαγές, μιας και η κόκκινη οροφή ήταν βαμμένη πλέον σε μαύρο χρώμα, ενώ οι μαύροι πλαϊνοί καθρέπτες είχαν βαφτεί σε κόκκινο χρώμα. Επίσης προστέθηκε μια μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό, με τις σιδερένιες ζάντες να αντικαταστάθηκαν από αλουμινένιες.