Στις αρχές του χρόνου, η BYD παρουσίασε το Han, ένα νέο μεσαίου μεγέθους σεντάν, το οποίο θα προσφέρεται τόσο ως plug-in υβριδικό όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Μιλώντας εν προκειμένου για την δεύτερη έκδοση, η κινέζικη εταιρία έκανε γνωστό ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα φέρει μια σημαντική τεχνολογία που θα φέρει τα πάνω-κάτω στον τομέα της ασφάλειας των μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα.

Το ηλεκτρικό Han θα φέρει την μπαταρία Blade (Blade Battery), ένα σχέδιο που η BYD ισχυρίζεται ότι έχει 50% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από ένα συμβατικό πακέτο μπαταριών, ενώ παράλληλα προστατεύει από φωτιές που προκαλούνται από θερμική διαφυγή.

Η νέα μπαταρία χρησιμοποιεί τεχνολογία σιδήρου φωσφορικού-λιθίου (LFP), έχει μειωμένο κόστο και τοποθετείται σε μια συμβατική συσκευασία μπαταριών. Η BYD επανασχεδίασε τα συμβατικά πρισματικά κελιά της μπαταρίας και πλέον αυτά είναι λεπτές και μακριές κυψέλες, οι οποίες αποτελούν δομικός μέρος (δοκοί) της συσκευασίας, κάτι που απλοποιεί τον σχεδιασμό της συσκευασίας.

Η BYD υποστηρίζει ότι στις συμβατικές μπαταρίες, μόνο το 40% του όγκου της μπαταρίας είναι οι ίδιες οι μπαταρίες, με τα κελιά να αποτελούν το 80% της μονάδας και τα δομοστοιχεία να λαμβάνουν το 50% της συσκευασίας. Στην περίπτωση της Blade Battery, η οποία φέρει την τεχνολογία CTP (cell-to-pack), οι μπαταρίες λαμβάνουν το 60% του όγκου της συσκευασίας, δηλαδή μια βελτίωση κατά 50%.

Το λανσάρισμα του ηλεκτρικό Han στην αγορά της Κίνας προγραμματίζεται για τον Ιούνιο και θα έχει αυτονομία 605 χλμ., ενώ για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.