Η Porsche ανακοίνωσε πως βγάζει στο σφυρί την τελευταία 911 Speedster που κατασκεύασε, η οποία ήταν και η τελευταία 911 της 991 γενιάς. Η γερμανική εταιρία κατασκεύασε 233.540 911 (991), από το 2011 που την πρωτοπαρουσίασε, με την 911 Speedster να κατασκευάστηκε σε μόλις 1.948 μονάδες.

Η δημοπρασία που θα γίνει online από τον οίκο RM Sotheby’s, θα ξεκινήσει στις 15 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 22 Απριλίου και όλα τα έσοδα θα δοθούν στο ίδρυμα United Way Worldwide’s COVID-19 Community Response and Recovery Fund.

Όποιος αποκτήσει θα το αυτοκίνητο θα πάρει επίσης το ρολόι 911 Speedster Heritage Design Chronograph, ένα ταξίδι-ξενάγηση στα κεντρικά γραφεία της Porsche AG Weissach, ενώ θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει και αυτοκίνητα της Porsche στην πίστα της, μαζί με τους Frank-Steffen Walliser (επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού των Porsche 718 και 911) και Andreas Preuninger (επικεφαλής των GT μοντέλων της Porsche).

Η παράδοση του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί σε μια ειδική εκδήλωση στη Καλιφόρνια των Η.Π.Α. με τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Βόρειας Αμερικής Klaus Zellmer να είναι εκείνος που θα παραδώσει το αυτοκίνητο στον ιδιοκτήτη, ο οποίος θα πάρει επίσης ένα βιβλίο-αφιέρωμα στην τελευταία 911 991 που θα περιλαμβάνει φωτογραφίες και το αρχικό σκίτσο της ομάδας σχεδιασμού της Speedster.

Να θυμίσω πως η Porsche 911 Speedster βασίζεται στην Carrera 4 Cabriolet, διαθέτει την ανάρτηση και το πλαίσιο της 911 GT3 και φορά τον 4,0-λιτρο boxer κινητήρα της 911 GT3 απόδοσης 510 ίππων στις 9.000 σ.α.λ με 470 Nm ροπής, που συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας διαθέτει την πεταλούδα γκαζιού της αγωνιστικής 911 GT3 R. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 309 χλμ/ώρα.

Η Porsche εστίασε στην μείωση του βάρους και έτσι το καπό, τα μπροστά φτερά και η πίσω αεροτομή είναι κατασκευασμένα από carbon. Τα φρένα είναι τα carbon-κεραμικά PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) με την Porsche 911 Speedster να ζυγίζει 1.465 κιλά.

Στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν καθίσματα, μιας και εκεί υπάρχει το double-bubble κάλυμμα που κρύβει και ένα νέο rollbar. Υπάρχουν νέες ζάντες 20″, μικρότερα πλαϊνά παράθυρα, κοντύτερο παρμπρίζ και ένα clip-in κάλυμμα οροφής. Η τελευταία 911 Speedster φορά το Heritage Design πακέτο και είναι βαμμένη στο GT Silver μεταλλικό χρώμα.