Ο γερμανικός βελτιωτικός Novitec στο τελευταίο του project ασχολήθηκε με την McLaren Senna, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την απόκριση του γκαζιού, καθώς και την ιπποδύναμη της. Όπως ξέρεις, όταν η Senna φεύγει από το εργοστάσιο της βρετανικής εταιρίας στο Woking φορά έναν biturbo 4,0-λιτρο V8 κινητήρα, απόδοσης 800 ίππων με 800 Nm ροπής.

Μέσω μιας plug and play μονάδας, η οποία τοποθετείται στην ECU του αυτοκινήτου, ο κινητήρας “τρέχει” νέα χαρτογράφηση για το ψεκασμό και την ανάφλεξη, ενώ αυξάνει και την πίεση των turbos και πλέον ο κινητήρας αποδίδει 902 άλογα και 888 Nm.

Το εργοστασιακό μοντέλο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 335 χλμ/ώρα, ενώ αυτό με την περιποίηση της Novitec κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να παραμένει απαράλλαχτη.

Οι μηχανικές βελτιώσεις συνεχίζονται με την τοποθέτηση μια νέας εξάτμισης, κατασκευασμένη από Inconel, η οποία διαθέτει δύο απολήξεις με διάμετρο 95 χλστ.. Τέλος, η Novitec συνεργάστηκε με την Vossen και προσφέρουν ένα ειδικά σχεδιασμένο για την Senna σετ ζαντών. Αυτές του εμπρός άξονα είναι 20 ιντσών, με ελαστικά 255/30, και αυτές του πίσω άξονα είναι 21 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 325/25. Οι ζάντες είναι διαθέσιμες σε 72 χρώμα, τόσο σε ματ όσο και σε γυαλιστερό φινίρισμα.

Να θυμίσω πως η Senna είναι η ελαφρύτερη McLaren παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, επειδή κάθε μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από carbon, και ζυγίζει 1.198 κιλά (χωρίς υγρά).