Με τα νέα Toyota GR86 (όπως θα ονομάζεται πλέον το GT86) και Subaru BRZ να παρουσιάζονται το καλοκαίρι του 2021, η Subaru θα σταματήσει να λαμβάνει παραγγελίες για την τωρινή γενιά του BRZ στην Ιαπωνία στις 20 Ιουλίου 2020.

Παρότι παλαιότερα δημοσιεύματα ήθελαν τα νέα GR86 και BRZ να φορούσαν turbo κινητήρα και να βασίζονταν στην TNGA πλατφόρμα της Toyota, ιαπωνικό δημοσίευμα θέλει τελικά τα μοντέλα να βασίζονται σε μια τροποποιημένη έκδοση του τρέχοντος πλαισίου και θα φορούν την ατμοσφαιρική έκδοση του FA24 2,4-λίτρων boxer κινητήρα της Subaru.

Ο κινητήρας θα αποδίδει 220 άλογα με 240 Nm ροπής και θα συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Σύμφωνα με τον Tetsuya Tada, αρχιμηχανικό της Toyota, το νέο GR86 θα έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από τη νέα Supra και στο εσωτερικό θα συναντάμε καλύτερης ποιότητας υλικά, σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως επίσης και μεγάλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.