Τον Αύγουστο του 2018 η Bugatti παρουσίασε στο Pebble Beach την Divo, η οποία -τότε- ήταν η δεύτερη έκδοση της Chiron που παρουσιάστηκε, μετά την Chiron Sport. Έπρεπε να περάσουν σχεδόν δύο χρόνια εντατικών δοκιμών σε πίστες (μεταξύ αυτών και το Nurburgring) και στον δρόμο για να ολοκληρωθεί η εξέλιξη του hypercar και να ανακοινώσει η γαλλική εταιρία πριν λίγες ημέρες ότι πλέον είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή του μοντέλου, και να παραδώσει τους εκλεκτούς πελάτες της την μοναδική τους Divo.

To μοντέλο βασίζεται στην Chiron, αλλά η Bugatti ήθελε να ενισχύσει τις ικανότητες χειρισμού του αυτοκινήτου και έτσι σχεδίασε ένα εντελώς νέο σώμα που διατηρεί μεν την παραδοσιακή μάσκα της εταιρίας, αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι νέα και έχουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ενώ οι πρόσθετοι αεραγωγοί βελτιώνουν τη ροή αέρα και την ψύξη των μηχανικών μερών και των φρένων.

Παρατηρώντας τον εμπρός προφυλακτήρα, υπάρχει ένα μεγάλο splitter, με την οροφή να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να σχηματίζει έναν αεραγωγό NACA, προκειμένου να διοχετεύει περισσότερο αέρα στον W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρα. Κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου, ένα πρωτότυπο έγραψε πάνω από 5.000 χλμ. και με ταχύτητες έως και 380 χλμ/ώρα, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας βελτίωσαν επίσης την ανάρτηση και το πλαίσιο, φτάνοντας στο καλύτερο σημείο την ευελιξία της Divo.

Η πίσω αεροτομή είναι ενεργή, 23% μεγαλύτερη από αυτή της Chiron και μπορεί να λειτουργήσει και ως αερόφρενο, ενώ ο μεγάλος διαχύτης συμβάλει στο “βεντουζάρισμα” της Divo στον δρόμο. Επίσης νέα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, όπως και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Όλες οι παραπάνω αλλαγές κάνουν το μοντέλο να παράγει 90 κιλά περισσότερα κάθετης αεροδυναμικής πίεσης σε σχέση με την Chiron, να παράγει έως 1,6 G στις στροφές και να χαρίζει μια αισθητά διαφορετική εμπειρία οδήγηση.

Εκτός αυτών, η Divo διαθέτει λιγότερο ηχομονωτικό υλικό, έχει carbon κάλυμμα intercooler, ελαφρύτερες ζάντες, λιγότερες θήκες στο εσωτερικό και ελαφρύτερο ηχοσύστημα. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά 35 κιλά.

Ο W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρας δεν έχει δεχτεί αλλαγές και αποδίδει 1.500 άλογα με 1.600 Nm ροπής. Ωστόσο οι αεροδυναμικές αλλαγές και το μειωμένο βάρος καθιστούν την Divo 8 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την Chiron στην πίστα δοκιμών της Porsche στο Nardo. Οι αεροδυναμικές αλλαγές, μειώνουν την τελική ταχύτητα της Divo στα “μόλις” 380 χλμ.

Η Divo κοστίζει 5 εκατ. ευρώ (προ φόρων) και θα κυκλοφορήσει σε άκρως περιορισμένο αριθμό 40 μονάδων, οι οποίες έχουν προπουληθεί πριν παρουσιαστεί το μοντέλο.

Παράλληλα η Bugatti γιόρτασε και την 15η επέτειο από τότε που η Veyron έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έσπασε το φράγμα των 400 χλμ/ώρα. Η Veyron σημείωσε το ρεκόρ στις 19 Απριλίου του 2005, αφού κατάφερε να πιάσει τα 407 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας.