Η Toyota ξεπέρασε τις 15 εκατ. πωλήσεις υβριδικών παγκοσμίως

Σχετικά άρθρα

Όταν ακούς υβριδικά μοντέλα το μυαλό σου πηγαίνει αυτομάτως στην Toyota. Και όχι άδικα, καθώς η ιαπωνική εταιρία έχει επενδύσει πολλά χρόνια και ακόμα περισσότερα χρήματα για την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας και βγαίνει κερδισμένη από αυτό.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι τον Ιανουάριο του 2020 έπιασε το ορόσημο των 15 εκατομμυρίων πωλήσεων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) παγκοσμίως, από την στιγμή που το Prius κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1997. Στην Ευρώπη, η Toyota και η Lexus προσφέρουν 19 διαφορετικά υβριδικά (HEV) μοντέλα, και οι πωλήσεις τους έχουν ξεπεράσει τις 2,8 εκατομμύρια μονάδες. Το πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, είναι ότι το 2019 τα υβριδικά μοντέλα αντιπροσώπευαν το 52% του συνολικού όγκου των πωλήσεων των δύο εταιριών και το 63% στη Δυτική Ευρώπη.

Παγκοσμίως, Toyota και Lexus προσφέρουν 44 διαφορετικά υβριδικά μοντέλα, και μέχρι σήμερα τα 15.000.000+ υβριδικά που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους, έχουν συμβάλλει στη μείωση των εκπομπές CO2 κατά περισσότερο από 120 εκατομμύρια τόνους παγκοσμίως, σε σύγκριση με τις πωλήσεις αντίστοιχων βενζινοκίνητων οχημάτων.

Χάρη στις υβριδικές πωλήσεις, η Toyota είναι η μοναδική εταιρία που βρίσκεται πολύ κοντά στην επίτευξη του στόχου των 95 γρ/χλμ, που έθεσε η Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2020 και το 2021, με την Ευρώπη να έχει τους πιο αυστηρούς κανόνες CO2 παγκοσμίως. Επιπλέον, τα υβριδικά της Toyota και Lexus είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά στην ηλεκτρική λειτουργία για τις πάνω από το 50% των μετακινήσεων στις πόλεις.

Και ενώ η Toyota πιστεύει ότι τα υβριδικά αποτελούν ουσιαστικό μέρος του μελλοντικού mix των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, οι δύο δεκαετίες εμπειρίας της στην ηλεκτροκίνηση τροφοδοτούν τη μελλοντική της στρατηγική. Η εταιρεία παρέχει και θα συνεχίσει να παρέχει διάφορους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τη μείωση των εκπομπών με βάση τους κανονισμούς, την υποδομή της κάθε αγοράς και, τελικά, τη ζήτηση των πελατών.

Η Toyota δεν βλέπει ένα σενάριο “ο νικητής τα παίρνει όλα”, αλλά ένα μέλλον όπου οι διαφορετικές ηλεκτρικές τεχνολογίες θα παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των plug-in υβριδικών (PHEV), των ηλεκτροκίνητων με καύσιμο το υδρογόνο (FCEV) και των ηλεκτροκίνητων με μπαταρίες (BEV).

Διάβασε ακόμα

H Toyota πέτυχε τον στόχο της για τα υβριδικά 3 χρόνια νωρίτερα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η PEVE μετονομάζεται σε Toyota Battery

Όπως ανακοινώθηκε από την Toyota στις 5 Μαρτίου 2024, η Primearth EV Energy (PEVE) έγινε εξ ολοκλήρου θυγατρική της ιαπωνικής εταιρίας, μετά την εξαγορά...

Toyota: Το 2025 η κυκλοφορία του ηλεκτρικού Hilux

Στα τέλη του 2022 και στο περιθώριο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 60 χρόνων παρουσίας της Toyota στη Ταϊλάνδη, ο Akio Toyoda, πρόεδρος...

Η BYD κατασκεύασε το 7.000.000στό όχημα με μπαταρία

Η BYD ανακοίνωσε ότι παρήγαγε το 7.000.000στό αυτοκίνητο νέας ενέργειας (new energy vehicle, NEV) από το 2008, κάτι που την καθιστά την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία...
Autoblog.gr