Tο 2015, η Toyota ανακοίνωσε το μεγαλεπήβολο σχέδιο της Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050. Αυτό -μεταξύ άλλων- ανέφερε ότι το 2020 θέλει να πουλάει 1,5 εκατ. υβριδικά οχήματα ετησίως (μαζί με την Lexus).

Μάντεψε. Τα κατάφερε ήδη από το 2017, παραδίδοντας την περασμένη χρονιά 1,52 εκατ. αυτοκίνητα. Το νούμερο αυτό είναι κατά 8% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2016, και ταυτόχρονα σημαίνει ότι η ιαπωνική εταιρία έχει πουλήσει συνολικά 11,47 εκατ. υβριδικά οχήματα από το 1997, όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Prius.

Ακόμα, η Toyota αναφέρει ότι τα υβριδικά της μοντέλα έχουν συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90 εκατ. τόνους, σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

Η Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050 αναφέρει ότι μέχρι το 2020 η εταιρία να πουλάει ετησίως 30.000 αυτοκίνητα υδρογόνου, μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων την ίδια χρονιά, και 5,5 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις “ηλεκτροποιημένων” αυτοκινήτων μέχρι το 2030.

Όλα αυτά θα συμβάλλουν στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της εταιρίας κατά 90% μέχρι το 2050, σε σύγκριση με το 2010.