Η BMW έδωσε σήμερα μια σειρά φωτογραφιών και video της νέας Σειράς 4, με το αυτοκίνητο να είναι καμουφλαρισμένο, παρότι εμείς έχουμε δει εδώ και μήνες τον σχεδιασμό του γερμανικού μοντέλου που θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο.

Η BMW επέλεξε να περάσει στην παραγωγή την τεράστια μάσκα που είδαμε στο Concept 4, το πρωτότυπο της νέας Σειράς 4, που παρουσιάστηκε πέρσι στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Το εμπρός μέρος του μεσαίου coupe μοντέλου της γερμανικής εταιρίας κυριαρχείται από αυτή τη μάσκα, με το το πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας να βρίσκεται στη μέση αυτής.

Σύμφωνα με την BMW η νέα 4-Series Coupe έχει βελτιωμένο πλαίσιο που επικεντρώνεται στις “συναρπαστικές οδηγικές επιδόσεις”, με το μοντέλο να είναι πιο αεροδυναμικό σε σύγκριση με τη Σειρά 3, όντως 5,7 εκατοστά πιο χαμηλό, με το κέντρο βάρους να είναι χαμηλότερο κατά 2,1 εκατοστά.

Σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη αρνητική γωνία κάμπερ των μπροστά τροχών και του μεγαλύτερου κατά 2,3 εκατοστά πίσω μετατρόχιου, η νέα 4-Series Coupe “προσφέρει βελτιωμένη αισθητή της οδικής συμπεριφοράς που αυξάνει σε αξιοσημείωτο βαθμό την ευελιξία και την πλευρική επιτάχυνση”, αναφέρει η BMW.

Παράλληλα η BMW υπόσχεται πως τα επίπεδα άνεσης θα παραμείνουν “σε άριστο βαθμό” κατά την διάρκεια των καθημερινών μετακινήσεων και των μεγάλων διαδρομών, με την ανάρτηση να έχει πιο σφιχτές ρυθμίσεις σε σχέση με αυτή της Σειράς 3.

Η ανάρτηση αποτελείται από εμπρός άξονα γονάτου ελατηρίου δύο συνδέσμων και πίσω άξονα πέντε συνδέσμων. Αμορτισέρ με απόσβεση ανάλογη της διαδρομής τους – που έκαναν το ντεμπούτο τους στη νέα BMW Σειρά 3 Sedan και προσφέρουν συνεχώς μεταβαλλόμενο, προοδευτικό έλεγχο απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή του ελατηρίου – έχουν βελτιωθεί με κριτήριο τη σπορ οδήγηση. Ειδικά κατασκευασμένες μπάρες θόλων εμπρός και ένα πρόσθετο πάνελ στο τροπέτο βελτιστοποιούν την ακρίβεια και απόκριση διεύθυνσης ενώ έχουν προστεθεί ενισχύσεις γύρω από τον πίσω άξονα, για αύξηση της ακαμψίας με σκοπό τη βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία πορεία και πλευρική επιτάχυνση.

Η M440i xDrive Coupe θα φορά τον 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 374 ίππων που θα κάνει χρήσης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt. Αυτή αποτελείται από μια μίζα-γεννήτρια και μια μπαταρία, αποδίδοντας επιπλέον 11 άλογα που χρησιμοποιούνται κατά τις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic Sport και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Η M440i θα φέρει επίσης το M Sport διαφορικό, τα M Sport φρένα και τις M ελαφριές ζάντες 18″.