H Subaru μας έχει συνηθίσει να παρουσιάζει άκρως εντυπωσιακά πρωτότυπα, αλλά όταν αυτά φτάνουν σε έκδοση παραγωγής η εμφάνιση τους είναι κάπως -να το πω κομψά- “χλιαρή”. Φαίνεται, όμως, ότι με την δεύτερη γενιά του Levorg θα δούμε ένα αρκετά όμορφο προϊόν, καθώς από τις φωτογραφίες που διέρρευσαν του πρακτικού μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας, (χωρίς καθόλου καμουφλάζ), βλέπουμε ότι αυτό είναι απαράλλαχτο από το Levorg Prototype, που είδαμε τον περασμένο Οκτώβριο.

Η Subaru περιγράφει το νέο Levorg ως ένα wagon επιδόσεων, το οποίο εκμεταλλεύεται πλήρως τις τελευταίες της τεχνολογίες, και με το οποίο η ιαπωνική εταιρία οραματίζεται να δημιουργήσει ένα μέλλον που όλοι θα μπορούν να απολαύσουν την οδήγηση στο μέγιστο, σε μια εποχή όπου η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης γίνεται ολοένα και πιο mainstream.

Η νέα γενιά του Levorg θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία των έξι χρόνων της υπάρχουσας, με τις παραγγελίες στην Ιαπωνία να ξεκινούν από τις 2 Ιουλίου του 2020. Η εμφάνιση του μοντέλου διατηρεί τις αρχές της υπάρχουσας γενιάς, αλλά πλέον έχει πολύ πιο έντονο παρουσιαστικό. Η έκδοση παραγωγής του νέου Levorg διαφέρει ελάχιστα από το πρωτότυπο, κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα, με το νέο μοντέλο να πατάει σε μια νέα πλατφόρμα.

Αυτή είναι η Global Platform, που παρουσίασε η Subaru το 2017, με το Impreza να ήταν το πρώτο μοντέλο της που την χρησιμοποίησε, ενώ ακολούθησαν τα Legacy, Outback και Ascent. Σύμφωνα με πληροφορίες από την χώρα προέλευσης, οι διαστάσεις του νέου Levorg έχουν αυξηθεί καθώς λέγεται ότι το μήκος του αγγίζει τα 4.755 χλστ. (+65 χλστ.), το πλάτος του τα 1.795 χλστ. (+15 χλστ.), και το ύψος του τα 1.480 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.670 χλστ. (+20 χλστ.).

Ακόμα δεν υπάρχει κάποια φωτογραφία από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά λέγεται ότι θα είναι διαφορετικό από τα αντίστοιχα των XV και Impreza, ενώ θα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 12,3 ιντσών και κάθετα τοποθετημένη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 11,6 ίντσες.

Γνωρίζουμε κάποιες από τις τεχνολογίες που θα φέρει, όπως τη νέα γενιά του συστήματος EyeSight, δηλαδή της πλατφόρμας των συστημάτων ασφαλείας που υποστηρίζονται με τέσσερα ραντάρ και μια ευρυγώνια κάμερα για να προσφέρει μια 360 μοιρών άποψη του οχήματος. Επιπλέον, η Subaru αναφέρει ότι θα εξοπλίζει το αυτοκίνητο με τα τελευταία συστήματα υποστήριξης, που θα λειτουργούν σε συνεργασία με το σύστημα EyeSight.

Κλείνοντας, μηχανικά κάτω από το καπό θα υπάρχει ένα εντελώς νέος τετρακύλινδρος turbo boxer κινητήρας, χωρητικότητας 1,8-λίτρων απόδοσης 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 294 Nm μεταξύ 1.500 με 4.000 σ.α.λ.