Οι ομάδες της Formula 1 συμφώνησαν στη μείωση του πλαφόν από τα 175 εκατ. δολάρια στα 145 εκατ. δολάρια για το 2021, το όριο δηλαδή που είχε θέσει η Ferrari.

Στόχος του πλαφόν είναι να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των ομάδων και παρότι υπήρχαν ομάδες που πίεζαν να μειωθεί κάτω από τα 100 εκατ. δολάρια ετησίως, προκειμένου το άθλημα να γίνει βιώσιμο γι’αυτές, τελικά επήλθε συμφωνία στα 145 εκατ. δολάρια. Το 2022 το πλαφόν θα μειωθεί στα 140 εκατ. δολάρια, ενώ για τις σεζόν 2023, 2024 και 2025 στα 135 εκατ. δολάρια. Ωστόσο για την σεζόν του 2025 θα μπορεί να γίνει “διόρθωση” για να ληφθεί υπόψη ο πληθωρισμός.

Επιπλέον οι ομάδες συμφώνησαν σε ένα σύστημα που θα επιτρέπει στις ασθενέστερες ομάδες να έχουν περισσότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα και στο CFD, σε σύγκριση με τις ομάδες που βρίσκονται στη κορυφή του grid. Συγκεκριμένα, οι πρώτες 3 ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αεροδυναμική σήραγγα και το CFD το 70% του κανονικού χρόνου. Η τέταρτη ομάδα θα έχει το 80% του χρόνου, ενώ κάθε επόμενη ομάδα θα παίρνει επιπλέον 5% ανά θέση. Έτσι η 10η ομάδα θα έχει 40% περισσότερο χρόνο (110% στο σύνολο) για να χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα και το CFD.

Επίσης οι ομάδες συμφώνησαν να μοιράζονται μεταξύ τους τα σχέδια διαφόρων τυπικών μερών των μονοθεσίων, όπως κολόνες τιμονιού, πεντάλ κτλ, προκειμένου να μειωθούν τα έξοδα για την εξέλιξη και την ανάπτυξή τους.

Οι αλλαγές αυτές για να ισχύσουν θα πρέπει να πάρουν την τελική επικύρωση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, κάτι που είναι δεδομένο πως θα συμβεί.