Η BMW M2 θα γίνει ακόμη ένα μοντέλο που αναγκάζεται να καταργηθεί από την αγορά της Ευρώπης λόγω των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων.

Η M2 φορά τον 3,0-λιτρο S55 κινητήρα και σύμφωνα με αναφορές από τη Γερμανία, η BMW έκρινε πως η μετατροπή του προκειμένου να πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων ήταν πολύ δαπανηρή και ασύμφορη και έτσι η εταιρία πήρε την απόφαση να καταργήσει το μοντέλο από την Ευρώπη στα τέλη του έτους. Ωστόσο αυτό θα συνεχίζει να είναι διαθέσιμο στην αγορά των ΗΠΑ και άλλων χωρών που δεν έχουν τόσο αυστηρούς κανονισμούς ρύπων, όσο η Ευρώπη.

1

Σε αντίθεση με την BMW M760i με τον V12 κινητήρα, που δεν θα έχει νέα γενιά, η M2 θα αναβιώσει το 2022, όταν και θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του μοντέλου.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία G87 και θα φορά τον S58 twin-turbo 3,0-λιτρο κινητήρα των νέων X3 M και X4 M, ο οποίος στη περίπτωση της M2 θα αποδίδει κοντά στα 420-430 άλογα, με 550 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα σχεδόν 285 χλμ/ώρα.

2Διάβασε επίσης

Έτσι θα είναι η νέα BMW M2 [Renderings]

Θα βασίζεται στην CLAR πλατφόρμα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ενεργού M διαφορικού. Το μοντέλο αναμένεται στην αγορά το 2022 και η BMW θα την προσφέρει με ήπιο υβριδικό κινητήρα στο μέσο του κύκλου ζωής της (επτά ετών).

Παράλληλα η BMW ετοιμάζει και την M2 έκδοση της νέας 2-Series Gran Coupe. Το μοντέλο θα είναι τετρακίνητο, θα αποδίδει κοντά στα 400 άλογα και θα τεθεί απέναντι από την επόμενη γενιά του Audi RS3 Sedan. Το ίδιο setup θα τοποθετηθεί και σε μια δυνατότερη έκδοση της M135i, η οποία δεν θα ονομαστεί 1M ή M1.