Η Karma ξεκίνησε τις δοκιμές της πλατφόρμας E-Flex

Σχετικά άρθρα

Η Karma Automotive σχεδόν δύο μήνες μετά την παρουσίαση της νέας E-Flex πλατφόρμας, ανακοίνωσε πως ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης της. Πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα οποία θα κατασκευάσει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, αυτόνομων οχημάτων παράδοσης, παραδοσιακών μοντέλων, ακόμη και supercars υψηλών επιδόσεων, όπως η έκδοση παραγωγής του SC2 concept.

Σύμφωνα με την εταιρία πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα βασίζεται το νέο Revero GT, με την πλατφόρμα να υποστηρίζει 22 διαφορετικές διαμορφώσεις μπαταριών και κινητήρων (εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρων και υβριδικών συνόλων).

To SC2 concept εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 1.100 άλογα, ενώ είναι ικανοί να παράγουν έως και 14.000 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) τα κάνει σε 1,9 δευτερόλεπτα, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 643 χλμ ανά φόρτιση.

Η μπαταρία του είναι σε σχήμα Ι, έχει χωρητικότητα 120 kWh και βρίσκεται μέσα στο κεντρικό τούνελ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...