Από τις αρχές του 2017, η Lancia έχει σταματήσει να πουλάει αυτοκίνητα εκτός Ιταλίας, αλλά εντός της γειτονικής χώρας συνεχίζει τις επιχειρήσεις της, έστω και μόνο με την Ypsilon, σημειώνοντας καλές πωλήσεις (58.820 το 2019).

Πρόσφατα παρουσίασε την έκδοση με το ήπιο υβριδικό σύνολο στο “κλασάτο” αυτοκίνητο πόλης της πολυπαθούς Lancia, και αυτή έγινε πλέον διαθέσιμη στην Ιταλία.

Κάτω από το καπό υπάρχει το ίδιο σύνολο που η Fiat τοποθετεί στα Panda και 500, και πιο συγκεκριμένα ο 1.000άρης τρικύλινδρος FireFly βενζινοκινητήρας, ο οποίος διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα.

Ο κινητήρας αποδίδει 70 άλογα και 92 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα 12V BSG (Belt-intergrated Starter Generator) να αντλεί ενέργεια από μια μικρή μπαταρία λιθίου 11 Ah. Ο κινητήρας προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά μέσο όρο 20% (έως και 30% ανάλογα με τις συνθήκες), σε σχέση με τον κινητήρα 1.2 69 ίππων.

Έτσι, η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,0 – 4,1 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 90 με 92 γρ/χλμ., στον κύκλο NEDC. H κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα αποκλειστικά μέσω ενός νέου εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Κατά το λανσάρισμα του Ypsilon Hybrid EcoChic θα είναι διαθέσιμη η ειδική έκδοση Maryne, που διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό και είναι βαμμένη στο γαλάζιο (Blue Maryne) χρώμα, με την τιμή της να ορίζεται στα €16.400.