Μπορεί να μην το είχες συνειδητοποιήσει, καθώς τα τελευταία χρόνια η εταιρία φυτοζωεί, αλλά επίσημα το δίκτυο της συνέχιζε να πουλάει αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη. Αναπόφευκτα, όμως, και με βάσει το πλάνο της FCA, ήρθε το τέλος της άλλοτε ένδοξης μάρκας, καθώς τα sites όλων των ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας, Ελβετίας κλπ.) που είχε παρουσία, πλέον δε είναι στον “αέρα”.

Έτσι, μπορεί να μην υπάρχει ακόμα κάποια επίσημη ενημέρωση, αλλά είναι γνωστό ότι η Lancia θα συνεχίσει την -όποια- δραστηριότητα της αποκλειστικά στην γειτονική μας χώρα.

R.I.P Lancia…

  • MPAMPIS

    κρίμα ! πάντως το lancia y ειχε σχετικά καλές πωλήσεις

  • Μάνος Μαμαλάκης
  • thymios tsilimparis

    Σε ια εποχή που το mainstream κοντράρεται με το πιο mainstream και οι κοινές πλατφόρμες δίνουν και παίρνουν, χώρος για τη Λάντσια δεν φαίνεται να υπάρχει.
    Αν διαβάσει κάποιος μερικά μόνο πράγματα γι αυτή την εταιρεία, θα συμπεράνει ότι μια λέξη την χαρακτήριζε περισσότερο και από την φινέτσα ή την ψυχή: η καινοτομία.

    Η Λάντσια εγκλωβίστηκε πολύ νωρίς σε μονοπάτια που δεν της ταίριαζαν. Φάνηκε ακόμα από τη δεκαετία του 90, με τα μασκαρεμένα Tipo/Tempra (Delta/Dendra), φάνηκε από τις υποτονικέ παρουσίες σε όλες τις κατηγοριες: δεν μπορούσε η φίρμα που τη δεκαετία του 60 έπαιρνε νίκες στο ΠΠΡ με ένα κουπέ με V4 κινητήρα 1300 κυβικών, δεν μπορούσε ΑΥΤΗ η εταιρεία να μπει σε μονοπάτια “παγκοσμιοποίησης” . Θα μου πεις κι η πρώτη “δ” τι ήταν; Ένα βελτιωμένο Ritmo. Ναι, αλλά κι αυτή στις απλές κατηγορίες πάλι δεν είχε κάτι να πει. Βάλε λίγο Αλκαντάρα, άντε λίγο ακόμα, κόλλα και 2 θυρεούς, λίγο χρώμιο, δε βαριέσαι που χαλάει, πάμε κι ό,τι γίνει. Δεν γίνεται έτσι όμως. Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει τίποτα.
    Κι αν είναι να βλέπω απέλπιδες προσπάθειες να σωθεί σαν αυτή της τελευταίας παχύσαρκης “δ” (αλήθεια πρέπει να ήταν το non-executive gay’s car αυτό), καλύτερα να μη τη βλέπω καθόλου.
    Πρέπει να βρει πλάνο η ΦΙΑΤ. Στην Αλφα έριξε σαφώς περισσότερο βάρος και ακόμα περιμένουμε αν το στοίχημα θα κερδηθεί.
    Η Λάντσια είναι ακόμα πιο δύσκολη: λιγότερο “κοινή” από τη Φιατ, Λιγότερο σπορ από την Αλφα, λιγότερο πολυτελής από τη Μαζερατι. Υπάρχει λοιπόν χώρος για τη Λάντια αύριο; Ναι, είναι η γνώμη μου.
    Η Λαντσια πρέπει να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μικρή εταιρεία. Σαν την Alpine. Όχι όσον αφορά τις κατηγορίες αυτές απαραίτητα, αλλά να γίνει μια “άλλη φίρμα”. Υπάρχουν τομείς που μπορεί να πατήσει. Υπάρχουν τα πολυτελή μεσαία και μικρομεσαία, υπάρχουν τα πολυτελή σουπερμινι, υπάρχουν διάφορα κουπέ που ελάχιστα έχουν πιάσει την αύρα και τη γοητεία της Στράτος…

    • GianV8Montreal

      Θα επιστρεψει η Lancia αργα ή γρηγορα! Ειναι το διαμαντι της αυτοκινησης,κακα τα ψεμματα!

    • nikos

      Na sou po kati os proin katoxos lancia prisma.ektos apo ta delta integrale ola ta alla lansia eitane moufa filarako.kai ta integrale synexeia sta synegeia eitane.to lansia thema pigan to pantrepsane me chrysler 300 sxeti malakia.to lansia thesis mono omorfo den to eleges.kai na breis antalaktika eprepe na pliroseis trela lefta.kamia skesi i lansia me to fiat.as paroume paradigma to punto.poly oraio.ftino sta servis.den xalaei eyxola.oikonomiko kathemerino aytokinito.oxi san to diko mou lansia tote kathe xrono bilioforous problima sta ilektrika na fantastis pataga ta frena kai anave lamba kampinas kai opisten.kalorifer den doulevane.ta amortiser moufa.gia thn gnomi mou h lansia einai ena omorfo amaksi na to exeis sto garage kai na to kamaronis etsi sbisto.ektos apo ta agonistika integrale ola ta ala lansia eitan ena 0 mprosta stis ales firmes san piotita.eixa filo mou me thema 1993 facelift 2.0 turbo.kai aftos synexeia me to kofano anoixto eitanei.telos.

    • a_f_a

      μικρός στην οικογένεια είχαμε Λαντισα Πρισμα 1.6 απο το 80κατι μέχρι το 94. οι δικοί μου ακόμα έχουν να λένε για το κράτημα, ενω δεν είχε βγάλει βλάβη (έσερνε και τροχόσπιτο).
      βεβαια, η ασφάλει της πισω πόρτας έμεινε στο χέρι μια φορα που πηγε η αδερφή μου να τη σηκώσει… αλλά σημαντική βλάβη ποτέ.

  • Mika

    Ξεφτυλισμενοι….Καταφερατε να διαλυσετε μια ιστορικη εταιρια με τοσες δαφνες…..
    Κριμα….

  • SAMURAI-66

    Οι θρυλοι ποτε δεν πεθαινουν…….απλα περιμενουν καρτερικα την στιγμη της αναστασης τους!!
    …………… https://uploads.disquscdn.com/images/632ae84ee4d41bc661e2cd438cbc13480820dba3000713b5746f27cc22ec7abe.jpg

  • εγω παλι γιατι νομιζω οτι το ειχαν πει..και πως ειχα διαβασει σχολιο οτι πλεον η LANCIA απο το 2014?θα πουλαει μονο στην ιταλια ???

  • Christos Dimou

    Όταν δεν έχεις στρατηγική, πουλάς πιο ακριβά και από Mercedes, ξεχνάς τις αξίες σου και το aftermarket service είναι επιπέδου Fiat, το παράξενο είναι οτι έζησες ως και το 2016.

  • a_f_a

    ηλίααααααα ρίχτο….
    κλέιστε ρε και τα φώτα. ελεος πια τοσος βιασμος σε μια τοσο θρυλική μάρκα.

    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Αν δεν μπορουσαν οι ιταλοι να την κανουν κερδοφορα γιατι δεν την πουλησαν εστω και κοψοχρονια σε αλλο group,δηλαδη οι γαλλοι που πηραν την opel για να την σωσουν χαζοι ειναι?

      Αχρηστοι ιταλοι στο management και τις διοικησεις,γιαυτο χασανε την lambo,γιαυτο χασανε την ducati.